شهرداری مشهد ۲ هزار میلیارد ریال برای مقابله با کرونا هزینه کرده ‌است

مشهد- ایرنا- معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد گفت: در مجموع شهرداری مشهد ۲ هزار میلیارد ریال به صورت مستقیم در موضوع مقابله با کرونا هزینه کرده ‌است.

رضا خواجه نائینی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای شیوع کرونا ۲۸۰ میلیارد ریال برای ضدعفونی شهر و ناوگان حمل و نقل عمومی هزینه شد و ۳۰۰ میلیارد ریال نیز به عنوان کمک به کارگران خدمات شهری پرداخت شد.

وی ادامه داد: شهرداری مشهد ۱۰۰  میلیارد ریال هم به دانشگاه علوم پزشکی کمک کرد و در حمایت از کسب و کارها و اقشار جامعه  اقدامات مختلفی چون تخفیف ۵۰ درصدی اجاره املاک شهرداری و نظایر آن را صورت داد.

معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد گفت: تنها یک تن در سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد به کرونا مبتلا شد و بعد از مدتی نیز فوت کرد.
بر اساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر روز ۲۵ خرداد، ۱۸۷ هزار و ۴۲۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۰۷ تن در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جانباختگان کرونا در کشور به هشت هزار و ۸۳۷ تن رسید.
همچنین  ۱۴۸ هزار و ۶۷۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در کشور ، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و  دو هزار و ۷۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha