شهردار شهرکرد: زمین‌های صنایع حوضچه‌ای با کاربری مسکونی معامله نشود

شهرکرد- ایرنا- شهردار شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: شهروندان این شهر مراقب باشند، زمین‌های صنایع حوضچه‌ای را با کاربری مسکونی معامله نکنند چرا که کاربری این زمینها مسکونی نیست.

بهادر عبدالغنی شامگاه شنبه در نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: زمین‌های صنایع حوضچه‌ای تنها کاربری کارگاهی دارد و کاربری دیگر برای آنها تعریف نشده است.

وی افزود: عملیات اجرایی نخاله‌برداری و آماده‌سازی معبرهای اصلی صنایع حوضچه‌ای آغاز شده است و در حال انجام است اما باید روند اجرای آن تسریع شود.

عبدالغنی تصریح کرد: شهرداری شهرکرد به‌زودی پروانه‌های ساختمانی زمین‌های صنایع حوضچه‌ای با کاربری مصوب کارگاهی را صادر خواهد کرد و مالکان محدوده زمین‌های صنایع حوضچه‌ای به نوع کاربری عرصه توجه کنند.

شهردار شهرکرد اظهار داشت: هرگونه ساخت و ساز براساس قانون و بر مبنای کاربرد کارگاهی برنامه‌ریزی و اجرا شود و در این ‌صورت می‌توان از بی‌نظمی و بروز مشکلات در آینده جلوگیری و بر مبنای قانون حرکت کرد.

عبدالغنی تاکید کرد: تمامی ساخت و سازها و فعالیت‌های عمرانی در زمین‌های کارگاهی صنایع حوضچه‌ای شهرکرد باید براساس ضوابط قانونی و مصوبه کمیسیون ماده پنج چهارمحال و بختیاری انجام شود.

به گزارش ایرنا، ۱۶ دی‌ماه ۱۳۹۸ مشکل ۲۰ ساله زمین‌های صنایع حوضچه‌ای شهرکرد با ۲ هزار و ۲۰۰ مالک و ۱۱۴ هکتار وسعت پس از تصویب در کمیسیون ماده ۵ چهارمحال و بختیاری رفع شد.

شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha