نماز جمعه در ۱۰ شهر خراسان شمالی برگزار می‌شود

۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۱۵
کد خبر: 83817606
نماز جمعه در ۱۰ شهر خراسان شمالی برگزار می‌شود

بجنورد-ایرنا- مسوول نمایندگی شورای هماهنگی ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: هفته جاری، آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در ۱۰ نقطه شهری استان که وضعیت کرونایی سفید و زرد دارند، برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نعمت الله آزموده روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا  نماز جمعه در شهرهایی که به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت سفید و زرد، هستند از اول تیرماه از سر گرفته می شود.

وی اظهار داشت: اما با اعلام ستاد استانی مبارزه با کرونا، نماز جمعه در شهرهای سفید و زرد خراسان شمالی، در این هفته برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در ۶ شهر قرمز استان نماز جمعه برگزار نمی شود افزود: بر این اساس در هفته جاری، نماز جمعه در شهرهای راز، غلامان، جاجرم، گرمه، درق و تیتکانلو برگزار نمی شود.

حجت الاسلام آزموده خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام مسوولان، شهرهای فاروج، سنخواست، شوقان، آشخانه، قاضی و پیش قلعه  به لحاظ کرونا وضعیت سفید دارند و وضعیت مابقی شهرها، زرد است.

وی گفت: نماز جمعه در شهرهای سفید و زرد استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و از ورود اطفال و کهنسالان و افراد با بیماری های زمینه ای  و یا افراد با علائم تب به مکان برگزاری این آیین عبادی و سیاسی، ممنوعیت به عمل می آید.

مسوول نمایندگی شورای هماهنگی ائمه جمعه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: نماز جمعه با رعایت نکات بهداشتی برگزار خواهد شد.

در خراسان شمالی، نماز جمعه در ۱۶ مرکز اقامه می‌شود و ۶ هزار تا ۱۲ هزار نفر از مردم در  این آیین عبادی و سیاسی شرکت می‌کنند. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha