نماینده آستارا: مجلس یازدهم با فساد و رانت‌خواری مقابله خواهد کرد

آستارا - ایرنا - نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: فساد و رانت‌خواری برخی افراد، به سرمایه‌اجتماعی و اعتماد مردم آسیب می‌زند و نمایندگان مجلس یازدهم، با تصویب قوانین لازم به مقابله با این پدیده‌های شوم برخواهند خواست.

غلامرضا مرحبا روز جمعه در دیدار با نخبگان جوان آستارا در این شهر اظهار کرد: اشتغالزایی برای جوانان به تناسب ظرفیت های موجود باید پیگیری شود و در آستارا نیز همین سیاست را پیگیری خواهیم کرد و در این راستا به همدلی مردم و مسئولان نیاز است.

وی بیان کرد: رفع مشکلات مختلف شهرستان نیازمند مدیران ساده زیست و جهادی است و رویکرد من، همراهی و مشارکت با تمام شهروندان از هر گروه و سلیقه برای توسعه، پیشرفت و آبادانی آستاراست.
نماینده مردم آستارا ادامه داد: تغییر و تحول در مدیران هر سازمان باید با هدف ارتقاء آن جایگاه، رفع مشکلات و بهبود عملکرد سازمان در مسیر خدمت رسانی بهتر به مردم صورت گیرد.

وی افزود: بخشی از کاستی های بهداشت و درمان آستارا با مشارکت خیران برطرف شده اما تجهیزات بیمارستان ناکافی است و مشکلات بهداشتی، عمرانی و اقتصادی این شهرستان به مسئولان کشوری گزارش داده شده است.

مرحبا گفت: همه به اجرای تصمیات ستاد ملی مقابله با کرونا موظف هستیم و قلیان سراها در آستارا برای حفظ سلامت مردم از عرضه قلیان خودداری و ضابطان قضایی در اجرای قوانین، کرامت انسانی را رعایت کنند.

بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، باعث تعطیلی اماکن عمومی و اجتماعات شده بود اما با وجود بازگشایی تدریجی برخی اماکن، خطر شیوع آن در قلیان سراها وجود دارد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و از یک نماینده یا کرسی در مجلس شورای اسلامی برخوردار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha