۱۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۵
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 83809425
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ملت ایران با تبعیت از رهنمودهای رهبری راه امام (ره) را ادامه می‌دهند

بروجرد - ایرنا - معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: ملت ایران با تبعیت از رهنمودهای رهبری محکم و استوار راه امام خمینی(ره) را ادامه می‌دهند.

عبدالرحیم رحیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تلاش های مذبوحانه دشمنان برای دلسرد کردن مردم از انقلاب، رهبری و ولایت پوچ است و این ملت همچون بهمن ۵۷ برغم گذشت ۳۱ سال از عروج امام راحل همچنان پشتیبان نظام و رهبری هستند.
وی با بیان اینکه ملت ایران با پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی همه توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند افزود: امام(ره) در طول عمر با عزت خود، تلاش بسیار و سختی‌های فراوانی برای احقاق حق مسلمین و مقابله با ظلم و جور انجام داد و توانست با یاری ملت، انقلابی بیادماندنی در تاریخ سیاسی و اجتماعی جهان خلق کند.

وی اظهار داشت: ۱۴ خرداد ماه، سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ( ره ) است، مردی که توانست با یاری ملت ایران، ظلم رژیم پهلوی را سرنگون کند و حق و عدالت خواهی را برای مردم به ارمغان آورد.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: همزمان با ایام رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی و برگزار نشدن مراسم سالگرد ارتحال ایشان به دلیل شیوع ویروس کرونا، معرفی ابعاد شخصیتی امام (ره) از طریق فضای مجازی به نسل جوان جامعه تبیین می‌شود.  
رحیمی، تعمیق و تبیین اندیشه‌های ناب معمار کبیر انقلاب اسلامی برای نسل جوان را ضروری دانست و ادامه داد: بیداری اسلامی منطقه و جهان نشات گرفته از اندیشه های ایشان است و ما باید در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تلاش کنیم.
وی ضمن تسلیت به مناسبت سی و یکمین سالگرد رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره ) و پاسداشت شهدای قیام ۱۵ خرداد ۴۲ گفت: قیام ۱۵ خرداد نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی بود و این روز هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha