بیش از سه هزار بسته معیشتی میان نیازمندان دیواندره توزیع شد

سنندج - ایرنا - فرمانده سپاه دیواندره گفت: سه هزار و ۷۰ بسته معیشتی در سه مرحله در قالب رزمایش طرح کمک‌های مومنانه، تهیه و میان خانوارهای آسیب پذیر و نیازمند این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار محمد علیزاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای کمک به قشر آسیب دیده از بیماری کرونا، تعداد یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در مرحله سوم  این رزمایش به ارزش ریالی هر بسته ۳۰۰ هزار تومان بین خانوارها توزیع گردید.

وی افزود: در مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه به قشر آسیب پذیر تعداد یک هزار و ۲۵۰ بسته مواد غذایی به ارزش ریالی هر بسته ۳۷۵  میلیونر ریال بین نیازمندان و محرومان این شهرستان توزیع شده بود.

سرهنگ علیزاده اضافه کرد: در مرحله دوم نیز ۶۲۰ بسته مواد غذایی، ۱۵۰ بسته مواد بهداشتی به این امر خیر خواهانه اختصاص یافت که در مجموع یک هزار و ۸۷۰ بسته کمک در این دو مرحله در سطح شهرستان توزیع شده است.

وی یادآور شد: بسته های معیشتی شامل مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، نخود، لوبیا، ماکارونی، خرما، مایع ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک و اقلام دیگری است که جز نیازهای اساسی خانواده ها در این وضعیت به شمار می‌روند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا ظهر یکشنبه ۱۱ خرداد در مجموع ۱۵۱ هزار و ۴۶۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و ۷۹۷ نفر رسید.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha