۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۸:۴۶
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 83804023
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث رانندگی در جاده‌های زنجان سه قربانی گرفت

۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۸:۴۶
کد خبر: 83804023
حوادث رانندگی در جاده‌های زنجان سه قربانی گرفت

زنجان - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: وقوع ۲ فقره حادثه رانندگی در ۲ مسیر ارتباطی این استان ۳ کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت.

سرهنگ عباس مظفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حادثه نخست که ساعت ۹:۳۰ صبح روز جمعه /نهم خرداد جاری/ در کیلومتر ۶۵ جاده زنجان - ارمغانخانه و بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی وانت نیسان اتفاق افتاد ۲ تن کشته و ۲ نفر نیز مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه رانندگی به علت تخطی راننده از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه رخ داد، اظهار داشت: راننده و پسر یک ساله‌اش بر اثر شدت جراحات وارده جان باختند و همسر و دختر خردسالاش نیز مصدوم و با استفاده از بالگرد مرکز فوریت‌های پزشکی زنجان به بیمارستان انتقال یافتند.

مظفری با بیان اینکه خودرو وانت نیسان دارای بار سرامیک بود افزود: دومین حادثه رانندگی نیز در جاده روستایی جوقین واقع در شهرستان ایجرود اتفاق افتاد و راننده تراکتور بر اثر واژگونی این وسیله نقلیه جان باخت.

وی یادآور شد: ۲۷۰ نفر در سال ۹۷ و ۲۵۸ نفر در سال ۹۸ بر اثر تصادف‌های رانندگی در مسیرهای ارتباطی استان زنجان جان باختند و هرچند پلیس راه تلاش وافر دارد تا با گشت و کنترل مسیرهای ارتباطی و اعمال قانون، میزان حوادث رانندگی را کاهش دهد اما در اصل این رانندگان هستند که می توانند با رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی جان خود، سرنشینان و دیگران را با خطر مرگ و مصدومیت مواجه نسازند.  

استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha