دبیر هیات فوتبال همدان: بازیکنان لیگ استان ملزم به انجام آزمایش کرونا هستند

همدان- ایرنا- دبیر هیات فوتبال همدان گفت: خارج از ضوابط ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا عمل نمی‌کنیم و بازیکنان تیم‌های لیگ دویی این استان قبل از آغاز دور جدید تمرین‌ها باید نسبت به آزمایش‌های استاندارد تشخیص این ویروس اقدام کنند.

مهدی بوجاریان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲ ورزشگاه برای تمرین تیم های پاس و شهرداری همدان در لیگ ۲ اختصاص یافته است و مشکلی برای شروع تمرین در تاریخ اعلام شده نداریم.

وی اضافه کرد: براین اساس ورزشگاه های شهید حاجی بابایی در صورت آماده بودن زمین و ورزشگاه شهدای قدس را برای تمرین این ۲ تیم تعیین کرده ایم ضمن اینکه ورزشگاه شهید مفتح نیز مهیای اختصاص نوبت تمرینی است.

بوجاریان با تاکید بر اینکه تمامی اعضای تیم ها موظف به انجام آزمایش های  استاندارد تشخیص کرونا هستند، گفت: رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، ستاد کرونا در کشور و استان لازم و ضروری است.

دبیر هیات فوتبال همدان هشدار داد: عواقب سهل انگاری، قصور و انجام ندادن مراحل آزمایش های تشخیص کرونا بر عهده باشگاه ها است و حفظ سلامتی کادر فنی، عوامل اجرائی و بازیکنان باید اولویت قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه تیم ها از یازدهم خردادماه جاری مجاز به شروع تمرین برای حضور در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور خواهند بود، یادآور شد: ادامه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور پنجم تیرماه اعلام شده است.

 تیم های پاس و شهرداری نمایندگان فوتبال همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha