۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۲۵
کد خبر: 83774778
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایجاد پارکینگ در همدان ۶۰ درصد سرقت‌ها را کاهش می‌دهد

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۲۵
کد خبر: 83774778
ایجاد پارکینگ در همدان ۶۰ درصد سرقت‌ها را کاهش می‌دهد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: علت ۶۰ درصد از سرقت خودرو و وسایل داخل آن، نبود پارکینگ برای قرار دادن وسیله نقلیه است در حالیکه می‌توان با ایجاد پارکینگ این سرقت‌ها را تا حد قابل توجهی کاهش داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز دوشنبه در نشست استاندار همدان با فرماندهی انتظامی بیان کرد: شهرداران زمین های خالی سطح شهر را با کشیدن یک حصار امن برای پارک وسیله نقلیه مهیا کنند تا شهروندان با اطمینان خاطر خودرو را به این مکان ها منتقل و پارک کنند.

وی اضافه کرد: برای مقابله با سرقت نشست های تخصصی با حضور مدیران آب و فاضلاب، توزیع نیروی برق، گاز و شهرداری برگزار شد برای مثال برای کاهش سرقت برق از مدیران این مجموعه درخواست شد تا سیم ها و کابل های خودنگهدار و زیرزمینی استفاده کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: سرقت های خرد با آزادی زندانیان در ۲ ماهه گذشته رو به افزایش بوده و هم اینک ۹۰ درصد سرقت ها توسط این افراد صورت می گیرد چرا که معتقدند دوباره به زندان بازنمی گردند.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: همدان یکی از استان های پیشتار در زمینه نبود معتاد متجاهر در سطح شهر بود که به علت شیوع کرونا وقفه در دستگیری این افراد ایجاد شد اما دوباره جمع آوری این افراد از سر گرفته شد.

وی گفت: با تدابیر استاندار در تمامی حوزه ها به ویژه در حوزه امنیتی توفیق های خوبی کسب شده از جمله اعتراض های آبان ماه سال گذشته با تدبیر رییس و اعضای شورای تامین همدان مدیریت شد.

فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: پلیس در مدیریت انتخابات مجلس، ماموریت های پیش بینی شده برای چهارشنبه و پنج شنبه پایان سال و ویروس کرونا که شیوع آن با تعطیلات نوروز همراه بود کارهای شایسته ای را انجام داد.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: ناارامی هایی در جریان شیوع ویروس کرونا در زندان شهر همدان رخ داد که با ورود به موقع شورای تامین و برگزاری جلسه در زندان، این موضوع به چالش تبدیل نشده و با کمترین هزینه برای نظام، مدیریت شد.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت مدیریت خانه مسافر و کارتن به دست ها برای پیشگیری از شیوع کرونا اقدام هایی صورت گرفت هر چند برخی اقدام با جوسازی در فضای مجازی کردند که با متخلفان نیز برخوردهای لازم صورت گرفت.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: پلیس برای کنترل تردد خودروها در مبادی ورودی و خروجی استان و غربالگری توان زیادی گذاشت با هدایت خودرهای غیر بومی به خارج از استان همچنین اعمال قانون متخلفان وضعیت مطلوبی را در این زمینه پشت سر گذاشتیم.

سردار کامرانی صالح کسب رتبه برتر فرماندهی همدان در بین ۳۲ فرمانده ناجا، کشف حدود ۶ تن موادمخدر، ارائه ۲۰۰ هزار خدمت شامل صدور گواهینامه، گذرنامه، تعویض پلاک، اعزام ۶ هزار مشمول به خدمت سربازی را از دیگر توفیقات برشمرد.

وی با بیان اینکه آمار متوفیان سوانح در درون شهری کاهش و برون شهری افزایش داشته است افزود: علت این افزایش قرار گرفتن همدان در مسیر تردد زائران اربعین حسینی و افزایش ترددها در این ایام به واسط تسهیلات ایجاد شده در زمینه صدور ویزا بود.

فرمانده انتظامی استان همدان کاهش تصادفات در یکماه گذشته، کشف ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر  و دستگیری قاتل و کشف راز قتل را از توفیق های پلیس در سالجاری دانست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha