۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۴۰
کد خبر: 83774058
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری اجتماعات در کرمان همچنان ممنوع است

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۴۰
کد خبر: 83774058
برگزاری اجتماعات در کرمان همچنان ممنوع است

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان با اشاره به درخواست برگزاری جشنواره در این استان گفت: برگزاری جشنواره‌ها و اجتماعات در کرمان همچنان ممنوع است.

محمدجواد فدائی روز یکشنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا استان کرمان افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی، کشور به شهرستان های با خطر کم، متوسط و بالا تقسیم شده و در شهرستان های دارای وضعیت سفید نماز جماعت و جمعه بر اساس پروتکل برگزار می شود.

وی تصریح کرد: شهرهای رودبار جنوب، ریگان، فاریاب، فهرج، کهنوج، کوهبنان و منوجان در استان کرمان دارای وضعیت سفید هستند، در مورد شهرستان بافت دانشگاه علوم‌ پزشکی نظر دیگری دارد.

استاندار کرمان بیان کرد: مدارس نیز از ۲۷ اردیبهشت آغاز به کار می کنند و منتظر دریافت دستورالعمل ها در این زمینه هستیم.

وی اظهار داشت: بنا بر برخی گزارش ها بعضی از ادارات استان پروتکل های بهداشتی رعایت نمی کنند که قرار است پروتکل ها از طرف استانداری برای آنها ارسال شود و اگر رعایت نکنند، مدیر مجموعه باید پاسخگو باشد و برخورد قانونی می شود.

فدائی افزود: همچنین در نشست امروز ستاد کرونا استان کرمان مصوب شد پلیس راه، اتوبوس ها و خودروهای کرایه ای بین شهری را کنترل کند که اگر مسافر اضافه بر پروتکل داشته باشند، برخورد قانونی اعمال و مسافران به خودروی دیگر منتقل شوند.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل کوچ عشایر گفت: اداره کل عشایری استان کرمان اعلام کرد برای کاهش تماس با جوامع روستایی، کوچ عشایر به صورت مکانیزه انجام شود و از امکانات سپاه و ارتش در این زمینه استفاده شود.

استاندار کرمان تصریح کرد: ماسک تولیدی در استان کرمان مازاد بر نیاز است و بنا برداین شد که کمیته مربوطه، درخصوص نحوه استفاده از آن تصمیم گیری کند.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش درخواست داده بود کلاس های تقویتی در شهرسنان منوجان برگزار شود که مصوب شد با رعایت پروتکل های بهداشت، انجام بپذیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha