۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 1434
کد خبر: 83772253
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس شورای دیر بوشهر خواستار از سرگیری عملیات اجرایی جاده وفاق شد

بوشهر- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر دیر استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی پروژه جاده ساحلی و ملی بین شهرستان‌های دیر و کنگان معروف به "وفاق" هم اکنون راکد است که مسئولان باید برای از سرگیری روند ساخت این طرح تلاش کنند.

احمد خلیلی روز شنبه در بازدید از این پروژه ملی افزود: مسئولان باید هرچه زودتر در نشست با پیمانکار این پروژه نقدینگی آن را تامین کنند تا دوباره فعال شود.

رئیس شورای اسلامی شهر دیر بیان کرد: اعتبار اولیه این پروژه ملی ۲۸ میلیارد تومان است که هنوز برای زیرسازی این طرح اعتباری به پیمانکار پرداخت نشده‌است.

وی گفت: مردم شهرستان دیر نگران هستند که این پروژه ملی همچنان راکد و نیمه تمام بماند.

خلیلی ادامه داد: احداث این جاده از سمت دیر به طول چهار کیلومتر آغاز شده و فاصله ۲۸ کیلومتری دیر تا کنگان را به ۹ کیلومتر کاهش می‌دهد.
وی گفت: با تکمیل این طرح بار ترافیکی بین ۲ شهرستان کاهش پیدا می‌کند و با ایجاد منظره زیبای ساحلی در گردشگری و سرعت بخشی به حمل انرژی بسیار موثر است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های دیر، کنگان، عسلویه و جم گفت: پروژه جاده وفاق هم اکنون فعال است و متوقف نشده اما روند اجرایی آن به علت تامین نشدن اعتبار کند است.

جاسم رستگار افزود: این پروژه از سمت شهرستان دیر یک پل بزرگ روی خور بردستان دارد که مناقصه آن برگزار شده ولی شرکت کننده‌ای در مناقصه حضور نداشته است و در عمل هیچ قراردادی ندارد.

وی گفت: پروژه جاده وفاق بین شهرستان‌های دیر و کنگان بطول حدود هشت کیلومتر و ۸۰۰ متر است که از سمت دیر عملیات اجرایی چهار کیلومتر آن در سال ۹۷ آغاز شد که مدت پیمان ۲۸ ماه است و تاکنون ۲۱.۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما پیشرفت ریالی آن ۱۴درصد است.
شهرستان دیر با فاصله ۲۰۰ کیلومتر در جنوب استان بوشهر قراردارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha