۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۷:۴۹
کد خبر: 83768459
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح‌های گردشگری در سرعین تسهیلات می‌گیرند

۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۷:۴۹
کد خبر: 83768459
طرح‌های گردشگری در سرعین تسهیلات می‌گیرند

اردبیل - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: بر اثر شیوع ویروس کرونا عده‌ای زیادی از مردم در شهرستان سرعین متوجه ضرر و زیان شده‌اند و تامین تسهیلات حوزه‌های گردشگری در اولویت قرار می‌گیرد. 

ارژنگ عزیزی روز سه‌شنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی سرعین اظهارداشت: ضرر و زیان واحدهای گردشگری بیشتر از سایر صنوف است و حمایت از این صنف باید بیشتر از سایر صنوف باشد.
وی با بیان اینکه وضعیت اقتصاد گردشگری در رابطه با ویروس کرونا باید احصا شود، گفت: تهیه طرح صندوق حمایت از صنعت گردشگری می‌تواند در حمایت از این حوزه مثمر واقع شود.
عزیزی واحدهای شهرستان سرعین در دریافت تسهیلات ۱۲ درصدی را در اولویت برشمرد و افزود: طرح موضوع سرعین و بازگشایی واحدهای اقامتی و آبدرمانی در اولین جلسه ستاد کرونای استان مطرح می‌شود و نتیجه به اطلاع عموم خواهد رسید.
وی گفت: معرفی یک کانال اقتصادی برای سرمایه‌گذاران ، تجار و بازرگانان نیز در دستور کار قرار می‌گیرد تا در بروکراسی اداری تغییر ایجاد شود.

سرعین واقع در ۲۵ کیلومتری غرب اردبیل در دامنه کوه ۴۸۱۱ متری سبلان با داشتن ده‌ها استخر و چشمه آب معدنی سرد و گرم ، حمام‌های طبیعی، مناظر و چشم‌اندازهای زیبا ، آب و هوای دلپذیر ، باغ‌های مصفا ، هتل‌ها و مراکز تفریحی و اقامتی مجهز ، پیست اسکی آلوارس و سایر جاذبه‌ها به عنوان یک مجموعه سیاحتی نه تنها در استان اردبیل بلکه در ایران و حتی بعضی کشورهای جهان مطرح است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha