۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۰۸
کد خبرنگار: 2169
کد خبر: 83760487
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

عضویت ۴۳ درصد دانش‌آموزان مهابادی در سامانه شاد

۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۰۸
کد خبر: 83760487
عضویت ۴۳ درصد دانش‌آموزان مهابادی در سامانه شاد

مهاباد- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: تاکنون ۴۳ درصد دانش‌آموزان این شهرستان در نرم‌افزار شبکه اجتماعی دانش‌آموزی (شاد) عضو شده‌اند.

کامبیز شاوله روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هم‌اکنون تمامی مدیران، ۹۲ درصد معلمان و ۴۳ درصد دانش‌آموزان این شهرستان در این سامانه عضویت دارند، افزود: خانواده‌ها باید نسبت به عضویت فرزندان خود در این نرم‌افزار جدیت به خرج دهند.

وی با انتقاد از استقبال کم والدین از این نرم‌افزار آموزشی اظهار داشت: اهمیت مشارکت دانش‌آموزان در کلاس‌های مجازی نرم‌افزار «شاد» همانند حضور آنان در کلاس‌های درس بوده و دانش‌آموزان باید برای ادامه آموزش خود در سال تحصیلی جاری در این نرم‌افزار ثبت‌نام کنند.

وی اضافه کرد: فعالیت مجازی دانش‌آموزان و معلمان در نرم‌افزار «شاد» به عنوان یک سند رصد می‌شود و در بدترین شرایط شیوع بیماری کرونا، امکان دارد امتحانات پایان سال دانش‌آموزان در برخی مقاطع هم با استفاده از این نرم‌افزار برگزار شود.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد در خصوص مناطق روستایی فاقد اینترنت نیز گفت: با همکاری ستاد مقابله با کرونای این شهرستان در حال رایزنی در خصوص بهره‌مندی دانش‌آموزان ساکن در این مناطق برای تداوم آموزش هستیم.

«شاوله» با بیان اینکه مدارس تعطیل شده اما آموزش تعطیل نمی‌شود، افزود: قبل از راه‌اندازی این نرم‌افزار نیز آموزش دانش‌آموزان با استفاده از شبکه آموزش سیما و نرم‌افزارهای آموزشی دیگر انجام می‌شد.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت دارای ۴۳ هزار نفر دانش‌آموز است که در قالب ۳۲۴ مدرسه شهری و روستایی دولتی و غیردولتی در حال تحصیل هستند.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این بیماری توصیه می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha