۲۹ فروردین ۱۳۹۹، ۸:۱۳
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 83753794
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح ضیافت همدلی در ۵ امامزاده و بقعه متبرکه آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

ارومیه- ایرنا- معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی با اشاره به اهتمام ویژه این اداره‌کل در راستای کمک به نیازمندان با توجه به شرایط امروز جامعه گفت: در این راستا طرح «ضیافت همدلی» به میزبانی پنج امامزاده و بقعه متبرکه در استان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام داوود میرزایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان با همکاری هیات‌امنای بقاع متبرکه و امامزادگان استان، متولیان موقوفات و خیّران اجرا می‌شود و هدف از آن، ترویج روحیه انفاق و کمک در سایه همدلی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه انفاق به خصوص در شرایط کنونی کشور اضافه کرد: کمک به نیازمندان با ترویج روحیه انفاق و بخشش در سایه منویات معظم له در زمینه مساوات محورهای این طرح کشوری است که در آن به نیازمندان و محرومان خدمات ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: در قالب این طرح، تهیه و توزیع سبد غذایی بین نیازمندان در دستور کار قرار می‌گیرد تا همه مردم برای ماه ضیافت الهی آماده شوند.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بُعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه در کنار کمک به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر از جمله محورهای این طرح در آستانه ماه رمضان است، ادامه داد: اوقاف با اجرای این طرح به دنبال ترویج فرهنگ انفاق، نوع‌دوستی، مساوات و صدقه و ایجاد زمینه مشارکت عمومی در رسیدگی به محرومان و مستضعفان است.

حجتالاسلام میرزایی گفت: خیّران و واقفان خیراندیش می‌توانند برای شرکت در این طرح به دفاتر اوقاف یا بقاع متبرکه آذربایجان‌غربی مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان قطب‌های فرهنگی در کشور هستند و همواره میزبان طرح‌های مختلف فرهنگی بوده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha