۲۵ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۴۲
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 83749181
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ادارات دولتی قزوین در سه مرحله ضدعفونی شدند

۲۵ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۴۲
کد خبر: 83749181
ادارات دولتی قزوین در سه مرحله ضدعفونی شدند

قزوین - ایرنا - تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان قزوین که دارای پایگاه بسیج هستند، از آغاز شیوع ویروس کرونا در سه مرحله ضدعفونی شده‌اند.

حسین فیضی، مسوول بسیج ادارات استان قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۵۰ تیم جهادی برای انجام عملیات ضدعفونی کردن دستگاه‌ها و ادارات دولتی استان قزوین تاکنون سازماندهی شده و در حال حاضر نیز روزانه ۲ اداره با مواد نانونقره و به صورت مه‌پاش ضدعفونی می شوند.

به گفته وی، ضدعفونی محیط‌های کار دستگاه‌های دولتی استان قزوین در داخل ساختمان‌ها انجام می‌شود و محوطه بیرونی آنها نیز پس از پایان بارندگی‌ها توسط تیم‌های جهادی به انجام می‌رسد.

وی با بیان اینکه محوطه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز توسط تیم بسیج دامپزشکی استان ضدعفونی می‌شود، اضافه کرد: با توجه به ۱۷۰ اداره دولتی دارای پایگاه بسیج در سطح استان، بیش از ۵۰۰ اداره در قزوین و شهرستان‌های تابعه تاکنون عملیات ضدعفونی در آنها صورت گرفته است.

فیضی ادامه داد: این در حالی است که ۲۰ هزار عدد ماسک، یک هزار عدد شیلد و ۱۵ کارتن دستکش در سطح ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان توزیع شده و قبل از عید نیز عملیات ضدعفونی سطح شهر قزوین توسط تیم‌های جهادی انجام شد.

وی تصریح کرد: برای انجام عملیات ضدعفونی دستگاه‍های اجرایی استان تاکنون ۱۲۰ هزار لیتر مواد لازم تهیه شده که ۳۰ هزار لیتر آن در رزمایش بیولوژیکی قزوین در طول ایام نوروز، مورد استفاده قرار گرفت.

مسوول بسیج ادارات استان قزوین خاطرنشان کرد: روزانه در ۵۰ اداره کار تب‌ سنجی به صورت ثابت و سیار توسط تیم‌های جهادی انجام می‌شود که تیم‌های سیار به طور روزانه با استفاده از پنج دستگاه تب سنج در ۱۰ اداره دولتی اقدام به انجام این کار می‌کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha