۲۵ فروردین ۱۳۹۹، ۲۱:۰۱
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 83749059
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

توزیع ۲ هزار بسته سلامت در شهر صفی آباد دزفول

۲۵ فروردین ۱۳۹۹، ۲۱:۰۱
کد خبر: 83749059
توزیع ۲ هزار بسته سلامت در شهر صفی آباد دزفول

دزفول- ایرنا- ۲ هزار بسته سلامت دوشنبه شب در شهر صفی آباد از شهرهای اقماری دزفول توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مهر مسجد صاحب الزمان (عج) شهر صفی آباد دزفول در حاشیه توزیع بسته‌های سلامت به خبرنگار ایرنا گفت: این بسته‌ها شامل ماسک، دستکش یکبار مصرف و الکل ضدعفونی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تهیه و بین شهروندان توزیع شدند.

فخرالدین عبدالهی ارزش این بسته‌های بهداشتی را بیش از ۱۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: بسته‌های سلامت به همت کانون فرهنگی هنری مهر مسجد صاحب الزمان (عج)، شهرداری و شورای اسلامی شهر صفی آباد و خیران تهیه شدند.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول نیز در حاشیه آماده سازی این بسته‌های سلامت از این اقدام جهادی ارزشمند قدردانی کرد و گفت: ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان در راستای مقابله با کرونا به خوبی استفاده می‌شوند.

امید بن عباس افزود: ۸۰ درصد از مردم دزفول هشدارهای کرونا را جدی گرفته‌اند که ضمن تشکر از آنها با حدود ۲۰ درصد باقی مانده برخورد قاطع قانونی می‌شود.
وی گفت: نیروی انتظامی، ارتش، سپاه و بسیج در کنترل ورودی شهرهای دزفول از جمله صفی آباد مشارکت خوبی داشتند.

گروه‌های جهادی شهرستان دزفول همزمان با شیوع ویروس کرونا اقدام به ضدعفونی معابر و اماکن عمومی این شهرستان کردند. 

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، تعداد بیماران شناسایی شده مبتلا به کرونا در کشور تا ظهر امروز دوشنبه ۷۳ هزار و ۳۰۳ نفر بوده که تاکنون ۴۵ هزار و ۹۸۳ نفر از این افراد بهبود یافته‌اند و چهار هزار و ۵۸۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha