۲۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۸:۵۰
کد خبر: 83746851
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نیمی از بیماران کرونایی در مراقبت‌های ویژه انگلیس فوت می‌کنند

لندن – ایرنا – نتایج آخرین تحقیقات صورت گرفته در انگلیس نشان می‌دهد که ۵۱‌درصد بیماران مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این کشور جان خود را از دست می‌دهند.

گزارش مرکز ملی تحقیقات مراقبت‌های ویژه انگلیس نشان می‌دهد که از یک هزار و ۶۸۹ بیماران مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه، ۸۷۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

این در حالی است که از مجموع ۵ هزار و ۳۶۷ بیماری که در سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شدند تنها ۲۲ درصد فوت کرده اند.

آمارها نشان می‌دهد که تعداد فوتی‌های مرد بیشتر از زنان بوده و گروه سنی ۷۰ تا ۷۹ساله بالاترین آمار درگذشتگان مبتلا به کرونا در بخش آی‌سی‌یو را تشکیل می‌دهند.

گزارش مرکز ملی تحقیقات مراقبت‌های ویژه انگلیس ۲ روز پس از آن منتشر می‌شود که نخست وزیر انگلیس پس از ابتلا به کرونا و تداوم علایم بیماری به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شد.

اوهمچنان در بیمارستان بستری است اما گفته می‌شود وضعیت جسمانی او رو به بهبودی است.

آمار مبتلایان فوت شده بر اثر کرونا در انگلیس به سرعت در حال افزایش است و پیش‌بینی می‌شود که این آمار ظرف یکی دو روز آینده به اوج برسد. 

بر اساس آخرین آمار منتشر شده تاکنون ۷۸ هزار و ۹۹۱ نفر به کرونا مبتلا شده و ۹ هزار و ۸۷۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند. وزیر بهداشت انگلیس امروز اعلام کرد کرونا جان ۱۹ نفر از کادر درمانی این کشور را گرفته است.

کارشناسان معتقدند که به دلیل کمبود کیت‌های آزمایش، آمار ابتلا به کرونا در انگلیس بیشتر از آمار رسمی منتشر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha