۲۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۰۳
کد خبرنگار: 2187
کد خبر: 83745835
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سامانه آموزش مجازی در مرکز آموزش عالی کاشمر فعال شد

۲۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۰۳
کد خبر: 83745835
سامانه آموزش مجازی در مرکز آموزش عالی کاشمر فعال شد

مشهد- ایرنا- رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: در پی تعطیلی دانشگاهها بخاطر بحران کرونا و بر اساس بخشنامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این مرکز آموزش عالی نیز به منظور برگزاری کلاسهای برخط در فضای مجازی برای دانشجویان "سامانه آموزش مجازی" خود را راه‌اندازی کرد.

دکتر هادی معماریان خلیل‌آباد روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این سامانه امکان برگزاری ۳۰ کلاس مجازی با گنجایش ۵۰۰ دانشجو میسر است.

وی ادامه داد: همچنین در این چارچوب قابلیت تعامل بین استاد و دانشجو، به اشتراک‌گذاری فایلهای آموزشی، برگزاری همایش علمی و امکان بررسی حضور و غیاب دانشجویان پیش‌بینی و اجرایی شده است. 

 رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: تاکنون ۳۲۰ عنوان درسی بر روی "سامانه آموزش مجازی" این مرکز آموزش عالی بارگذاری شده است.

وی افزود: این سامانه قابلیت آن را دارد چنانچه دانشجویی نتواند به هر دلیلی به صورت آنلاین از کلاس استفاده نماید، فایل دروس ارائه شده به صورت آفلاین برای استفاده در هر زمانی ذخیره شده و در اختیارش قرار گیرد.

معماریان ادامه داد: راهنمایی‌های لازم به صورت کامل و تصویری در خصوص کار با سامانه و نرم‌افزار مربوطه هم برای استادان و دانشجویان در سایت این مرکز آموزش عالی کاشمر به آدرس http://vu.kashmar.ac.ir قرار دارد. 

وی گفت: نشستهای مدیران و گروههای آموزشی مرکز آموزش عالی کاشمر نیز از طریق همین سامانه مدیریت و برپا می‌شوند. 

فعالیت مرکز آموزش عالی کاشمر سال ۱۳۹۰ با دو رشته و ۳۰ دانشجو آغاز شد. هم‌اینک ۸۰۰ دانشجو در ۶ رشته این مرکز آموزش عالی تحصیل می‌کنند.

علاوه بر این مرکز پنج مرکز آموزش عالی دیگر نیز با سه هزار دانشجو در کاشمر فعالیت دارند.

کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha