بخش خصوصی با یک سوم نیروی انسانی فعالیت کند

تهران- ایرنا- معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به ضرورت حفظ سلامت اقشار مختلف جامعه گفت: بخش خصوصی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در میان کارکنان، باید با یک سوم نیروی انسانی فعالیت داشته باشد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران حمیدرضا گودرزی در مورد نحوه فعالیت بخش خصوصی در طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار داشت: در دستورالعملی که برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ابلاغ شده تاکید شده که همه دستگاه ها با یک سوم ظرفیت کارکنان مشغول شوند.

وی ادامه داد: در مورد بخش خصوصی نیز ابلاغ شده که باید از فردا با حضور یک سوم کارکنان فعالیت داشته باشند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران در مورد نحوه برخورد با اصناف متخلف تاکید کرد: از هشت فروردین که این طرح اجرایی شد بدون اغماض و چشم پوشی با اصناف متخلف برخورد می‌شود ضمن اینکه ابتدا به صورت مکتوب، تلفنی و یا پیامکی تذکر داده می‌شود و در صورت عدم رعایت نکات نسبت به پلمب و بستن این قبیل اصناف اقدام می‌شود.

گودرزی همچنین حاطرنشان کرد: امید است با همراهی و مشارکت مردم و همچنین رعایت دستوالعمل های بهداشتی از سوی اصناف از این وضعیت عبور کنیم.

تا ظهر روز ۱۶ فروردین بر اساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۵۵ هزار و ۷۴۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این میان سه هزار و ۴۵۲ نفر جان خود را از دست داده اند و ۱۹ هزار و ۷۳۶ نفر نیز بهبود یافته اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha