۱۱ فروردین ۱۳۹۹، ۱۷:۵۰
کد خبرنگار: 1235
کد خبر: 83733467
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جمهوری آذربایجان نیروهای ژاندارمری را برای تشدید قرنطینه به خدمت گرفت

  باکو -  ایرنا -  ستاد ویژه مقابله با شیوع ویروس کرونا در دولت جمهوری آذربایجان، نیروهای ژاندارمری را برای اجرای بهتر و شدیدتر تدابیر مربوط به قرنطینه شهروندان به یاری طلبید.

  به گزارش واحد مطبوعاتی وزارت کشور جمهوری آذربایجان ، ژاندارمری این  کشور از امروز ( دوشنبه ) به همراه پلیس در اجرای تدابیر رژیم ویژه قرنطینه با هدف مقابله با شیوع کرونا ویروس ، مشارکت خواهد داشت .

  ستاد ویژه هیات جمهوری آذربایجان برای مقابله  با ویروس کرونا از ابتدای هفته تدابیر مربوط به  قرنطینه در این کشور را تشدید  کرده و در قالب آن تردد بین شهری تمامی وسایل نقلیه به غیر از آمبولانس ها، خودروهای امدادی، کشاورزی و حامل مواد سوختی و مصرفی ممنوع شده  است .

  فعالیت ناوگان متروی شهری باکو پایتخت جمهوری آذربایجان نیز به پنج ساعت در روز محدود و حضور مردم در پارک ها و سایر اماکن تفریحی ممنوع اعلام شده است.

  در حال حاضر تمامی دانشگاه و مدارس ، مراکز علمی و فرهنگی و اغلب ادارات دولتی جمهوری آذربایجان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند .

  به گزارش ستاد عملیاتی ویژه هیات دولت جمهوری آذربایجان تاکنون ۲۷۳ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ۲۶ نفر از آنها درمان و ۴ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند .  

  همچنین در حال حاضر چهار هزار و ۸۰۵ نفر در جمهوری آذربایجان در رابطه  با ویروس کرونا  در قرنطینه به سر میبرند .  

.

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha