ناوگان اتوبوسرانی اصفهان ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ امسال فعالیت ندارد

اصفهان- ایرنا- ناوگان اتوبوسرانی اصفهان براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ و نیز تا اطلاع بعدی در روزهای تعطیل پس از آن فعالیت نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه  روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از نوروز و در روزهای شیوع ویروس کرونا در اصفهان، خدمت رسانی  ۶۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی اصفهان متوقف شده بود و برخی خطوط اتوبوسرانی نیز به دلیل حجم پایین مسافر و یا موازی بودن با سایر خطوط تعطیل شد.

قدرت افتخاری با اشاره به اینکه هم اکنون از ۱۰۷ خط اتوبوسرانی در شهر اصفهان و حومه، ۳۰ خط  با ۱۷۰ دستگاه اتوبوس فعال است تصریح کرد: قرار است در سه روز آینده باز هم تعداد خطوط اتوبوسرانی کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه ادامه داد: علاوه بر تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین امسال، در سایر روزها نیز کمتر از ۲۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان فعال خواهد بود.

وی اظهارداشت: تا هنگام اتخاذ تصمیمات جدید از سوی ستاد مقابله با کرونای اصفهان، شرکت اتوبوسرانی در روزهای جمعه و سایر روزهای تعطیل نیز سرویس‌دهی نخواهد داشت.

افتخاری بیان کرد: تعداد مسافران خطوط اتوبوسرانی شهر اصفهان از ۶۰۰ هزار نفر در روزهای عادی سال به کمتر از ۲۰ هزار نفر در نوروز امسال کاهش یافته و برخی خطوط نیز روزانه حدود ۵۰ مسافر جابجا می‌کنند.

وی ضمن اشاره به ضدعفونی اتوبوس‌ها به صورت روزانه و کنترل سلامت رانندگان ناوگان اتوبوسرانی خاطرنشان کرد: برخلاف همیشه که مردم را به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی توصیه می‌کردیم اکنون پیشنهاد می‌شود شهروندان برای جابجایی در سطح شهر از وسایل نقلیه شخصی و یا دربستی استفاده کنند تا کمتر در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار بگیرند.

شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در طول سال با ۷۰۰ دستگاه اتوبوس شهری در ۱۰۷ خط اتوبوسرانی در اصفهان و حومه فعالیت دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha