۹ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۱۵
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 83730133
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

درخواست‌ مددجویان قزوین در دوره شیوع کرونا اینترنتی ثبت می‌شود

قزوین - ایرنا - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: درخواست‌های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد قزوین به منظور مقابله و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از طریق اینترنت ثبت و پیگیری می‌شود.

محمد صیادی روز شنبه با تشریح روش‌های غیر حضوری رسیدگی درخواست‌های مددجویان و نیازمندان علی الخصوص در دوره شیوع بیماری کرونا افزود: ثبت درخواست‌های مددجویان به صورت اینترنتی و یا از طریق سامانه تلفنی ارتباطات مردمی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مددجویان کمیته امداد افراد سالمند یا بیماران صعب‌العلاج هستند، اضافه کرد: به منظور کاهش خطر ابتلای این افراد و دیگر خانواده‌های تحت حمایت، ستاد مرکزی و استانی پیشگیری از بیماری کرونا در کمیته امداد تمهیداتی را مصوب و اجرایی کرده تا مراجعات افراد نیازمند به دفاتر این نهاد و همچنین مراجعه حضوری مددکاران در منازل مددجویان به حداقل برسد.

صیادی تاکید کرد: مددجویان می‌توانند با مراجعه به پایگاه خدمات اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.e.emdad.ir درخواست‌های مورد نظر خود را ثبت کرده و در کمترین زمان ممکن  رسیدگی  اطلاع رسانی شود.

این مسؤول از راه‌اندازی سامانه تلفنی ارتباطات مردمی برای مددجویان خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورتی که مددجویان امکان دسترسی به اینترنت نداشته باشند یا به دلایل فنی همچون قطع شبکه و غییره خدمات آنلاین در دسترس نباشد، می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ارتباطات مردمی به شماره ۰۹۶۸۸۷ درخواست خود را به مددکاران کمیته امداد اعلام کرده و و پس از دریافت کد رهگیری اقدامات لازم پیگیری شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت به خدمات غیر حضوری این نهاد برای نیازمندان خارج از حمایت این نهاد اشاره کرد و یادآور شد: افراد نیازمندی که تحت حمایت کمیته امداد نیستند هم می‌توانند از طریق سامانه ارتباطات مردمی به شماره ۰۹۶۸۸۷درخواست خود را به صورت فایل صوتی، نمابر و رایانامه با ذکر شماره تلفن و آدرس محل سکونت، ثبت کنند تا مددکاران کمیته امداد در کمترین فاصله زمانی به این درخواست‌ها رسیدگی کنند.

استان قزوین دارای ۳۴ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha