۱ فروردین ۱۳۹۹، ۱۷:۱۷
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 83722049
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه شهرکرد: تحقق شعار سال به اقتدار کشور می‌افزاید

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال " جهش تولید" گفت: تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید بر قدرت و اقتدار کشور می‌افزاید.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در گفت‌وگوی تصویری در قالب پیام جمعه که جایگزین خطبه‌های نماز جمعه در روزهای شیوع ویروس کرونا شده است، با تبریک سال نو و با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر سال «جهش تولید» خاطرنشان کرد: تحقق شعار سال نیازمند تلاش و همکاری همه است.

وی ادامه داد: سومین جمعه است که از اجتماع عظیم و پرشکوه نماز جمعه بازمانده و محروم شده‌ایم و از خداوند متعال مسالت می‌کنیم هر چه زودتر موانع برطرف شود و شاهد شکل‌گیری نماز جمعه باشیم.

نکونام، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، افزود: مشارکت همگانی برای خلاصی از این ویروس منحوس، لازم و ضروری است از همین رو توصیه می‌شود تا مردم با رعایت حق دیگران از رفت و آمدها بپرهیزند و در حفظ سلامتی خود و دیگران کوشا باشند.

امام جمعه شهرکرد، با تاکید بر رعایت نکات و توصیه‌های پزشکی، تصریح کرد: حقوق جامعه را با سفرها و مهمانی‌ها و رفت و آمدها ضایع نکنیم و مشارکت عمومی لازم است تا این بلا رفع شود.

نکونام با قدردانی از تلاش کادر درمان، اظهار داشت: کادر درمان شامل پزشک و پرستار و همه تلاش‌گران در بیمارستان‌ها، جمعی محدود هستند و کارآن‌ها تخصصی است و اگر این بلا تداوم یابد توان این فعالان عرصه سلامت نیز تحلیل می‌رود و امکان جایگزینی هم به سادگی وجود ندارد از همین رو باید همگان در این خصوص کمک کنند تا زنجیره شیوع قطع شود.

وی، در ادامه به تلاش گروه‌های مردمی و جهادی در استان اشاره کرد و گفت: گروه‌های جهادی در این عرصه و در پشت صحنه و در تامین تدارک و ارائه خدمات به بهداشت محیط وارد شده‌اند که نباید مورد بی‌مهری قرار گیرند.

نکونام ادامه داد: امروز ظرفیت‌های گروه‌های انقلابی و گروه‌های جهادی مهم‌ترین ظرفیت هستند، که به فرمان و اراده مقام معظم رهبری به صحنه آمده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در شرایط فعلی وحدت و همدلی و هماهنگی و همگرایی ضرورت کشور است، نگاه‌های حزبی و سیاسی و اتهام‌زنی‌های بازدارنده و به جان هم‌افتادن‌های بی‌حاصل همیشه مضر است و باعث هدررفتن توانمندی‌ها می‌شود.

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌ مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی، با اشاره به تقارن روز اول سال با سالروز شهادت حضرت موسی‌بن‌جعفر (علیه‌السلام) به پیشگاه مقدس آن حضرت سلام و درود فرستادند و با تبریک عید سعید مبعث و عید پر طراوت نوروز به همه ملت بویژه خانواده‌های معظم شهیدان و جانبازان، جهادگران عرصه سلامت و همه خدمتگزاران سختکوش، سال جدید را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha