۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۳۹
کد خبرنگار: 1450
کد خبر: 83713798
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هیج خدماتی به زایران بقاع متبرکه پلدختر ارائه نمی‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - رییس اداره اوقاف و امورخیریه پلدختر گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هیج خدماتی به زایران بقاع متبرکه این شهرستان ارائه نمی‌شود.

کاظم پیرک روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به توصیه های موکد بهداشتی برضرورت پیشگیری از خطر ابتلا به بیماری کرونا و برای صیانت از سلامت آحاد جامعه، پذیرش و تردد در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان پلدختر ممنوع است.

وی افزود: در شرایط فعلی و تا زمان کنترل بیماری کرونا ویروس، تصمیم گرفته شد بقاع متبرکه به صورت موقت اطلاع ثانونی از پذیرش زایر جلوگیری کند و رفت و آمد در این اماکن معنوی ممنوع است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه پلدختربا بیان این که بقاع متبرکه شهرستان روزانه ضدعفونی می شوند، بیان کرد: به هیات امنا و مدیران اجرایی امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان اعلام شد روزانه درب های ورودی و خروجی، اماکن متبرکه، دستگیره های ضریح مطهر ، جا مهری، سرویس های بهداشتی، زایرسرا و تمام سطوحی که در معرض تماس عمومی قراردارند ضد عفونی و استریل کنندکه در دستور کار آنها قرار گرفته است.

پیرک بر ممنوعیت تجمع ، تهیه و توزیع مواد غذایی و نذورات اطعامی در بقاع متبرکه شهرستان خبرداد و افزود: اداره اوقاف پلدختر پس از بازگشایی بقاع متبرکه علاوه بر ضدعفونی، برنامه و تمهیداتی برای محدود کردن فاصله زایران و دلدادگان امامزادگان از ضریح در نظرداردو هرگونه تغییر در تصمیم، تمهیدات و برنامه ها از طریق رسانه های رسمی اعلام می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha