۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 2051
کد خبر: 83713475
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پتروشیمی شازند ۵۰ میلیارد ریال به ستاد مقابله با کرونا استان مرکزی اهدا کرد

اراک - ایرنا - منتخب اراک، کمیجان و خنداب در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مجتمع پتروشیمی شازند ۵۰ میلیارد ریال در راستای مسئولیت اجتماعی صنایع به ستاد مقابله با ویروس کرونا استان مرکزی کمک کرد.

«محمدحسن آصفری» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: با توجه به محدودیت منابع دولتی در مقابله همه‌جانبه با گسترش ویروس کرونا، صنایع بزرگ استان باید نسبت به حمایت بخش دولتی در این راستا بیش از پیش تلاش کنند.

وی ادامه داد:روند شیوع ویروس کرونا در کشور و استان مرکزی وضعیت ویژه‌ای ایجاد کرده که برای برون‌رفت از این بحران باید تمامی دستگاه‌های اجرایی و صنایع وارد میدان شده و هر یک نقشی را برای مقابله با این ویروس ایفا کنند.

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دیر یا زود ویروس کرونا در کشور و استان مرکزی کنترل می‌شود و دستگاه‌هایی که در این شرایط سخت از حمایت مردم و انجام مسوولیت‌های اجتماعی خود سربازدند باید در پیشگاه ملت پاسخگو باشند. 

آصفری بیان کرد: هفته گذشته نیز با پیگیری‌های انجام شده شرکت آلومینیوم‌سازی ایران (ایرالکو) ۵۰ میلیارد ریال به ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا کمک کرد که تمامی این میزان اعتبار با هدایت و نظارت دانشگاه‌های علوم پزشکی استان در زمینه تامین مواد ضدعفونی‌کننده ماسک و الکل هزینه می‌شوند.

براساس آخرین آمار ۵۸۳ نفر در استان مرکزی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ۲۱۲ نفر از آنان بهبود یافته و ۶۸ نفر در قرنطینه خانگی هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha