تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از جهادگران مردمی در مقابله با کرونا

تهران- ایرنا- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتشار پیامی از خدمات داوطلبانه و جهادی برای مقابله با بیماری کرونا تقدیر کرد.

به گزارش روز چهارشنبه مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعیدرضا عاملی با صدور پیامی از جهادگران مردمی که در کنار جامعه پزشکی کشور برای مقابله با ویروس کرونا قرار گرفته اند، تقدیر و تشکر کرد.

در پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خطاب به جهادگران آمده است: درود بی‌پایان بر شما که در این ایام محنت و سختی از آسایش خود چشم پوشیده‌اید و در کنار سایر جهادگران این میدان، وارد عمل شده‌اید و بدون هیچ چشم‌داشت مادی؛ فقط و فقط برای رضایت خداوند متعال و آسایش هموطنان خود به مبارزه با ویروس کرونا پرداخته‌اید؛ بدون تردید این روزهای سخت با استقامت ملت بزرگ مان طی خواهد شد ولی قدر و ارج این تلاش شما محفوظ خواهد بود.
عاملی در ادامه پیام خود افزود: این اقدام خداپسندانه شما گروه‌های جهادی برآمده از دل ملت در قالب طلاب جهادی، هیأت‌های مذهبی، بسیج مستضعفین، پویش های دانشجویی و سایر تشکل‌های مردم‌نهاد از مصادیق بارز آیه شریفه "تعاونوا علی البر و التقوی" است و اجر و پاداش آن رضایت الهی است.
در بخش دیگری از پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: با دیدن این صحنه های خلق زیبایی های الهی و انسانی، این معنا بزرگ و متعالی در ذهن نقش می بندد که همه مردم شریف ایران در کنار غم و شادی یکدیگر بوده و مصداق کلام امام علی علیه السلام هستند که آنچه را بر خود می پسندی بر دیگران بپسند و آنچه را بر خود نمی پسندی بر دیگران نپسند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha