۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۳۲
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 83707047
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرستان سمنان هشت طرح برای هفته منابع طبیعی دارد

۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۳۲
کد خبر: 83707047
شهرستان سمنان هشت طرح برای هفته منابع طبیعی دارد

سمنان- ایرنا- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان گفت: هشت طرح آبخیزداری و بیابانزدایی این شهرستان با صرف اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در هفته منابع طبیعی به بهره‌برداری می‌رسد.

معصومه منظمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از مجموع هشت طرح آماده بهره‌برداری در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرستان سمنان، ۲ طرح مربوط به مرتعداری، ۲ طرح مربوط به آبخیزداری، سه طرح مربوط به بیابانزدایی و یک طرح مربوط به افتتاح نهالستان است.
وی ادامه داد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های فرهنگی مربوط به هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در سمنان به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس، در فضای مجازی دنبال می‌شود.
وی بیان کرد: مطالب آموزنده در زمینه‌های مختلف مانند معرفی گونه‌های سازگار با آب و هوای سمنان، نحوه کاشت درخت، ترویج فرهنگ درختکاری و نقش زنان در ترویج فرهنگ حفاظت از منابع‌طبیعی از جمله برنامه‌های ترویجی سمنان در فضای مجازی است.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان گفت: نهالستان با صرف اعتبار پنج میلیارد ریال با ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار اصله نهال گلدانی در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در این شهرستان افتتاح شد.
پانزدهم تا بیست و یکم اسفند در تقویم جمهوری اسلامی هفته منابع طبیعی و آبخیزداری نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها