۱۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۳۰
کد خبر: 83704826
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

برخورد قانونی با پذیرش مسافر در مراکز اقامتی اردبیل

اردبیل - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: پذیرش مسافر در مراکز اقامتی این شهرستان به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا ممنوع است و با افراد متخلف در این زمینه برخورد جدی می‌شود.

محمدرضا شایقی روز شنبه اظهارداشت: بدنبال گزارش مردمی مبنی بر تخلف برخی مراکز اقامتی و پذیرش مسافران گروه نظارتی در شهرستان فعال شده است.

او افزود: این گروه با حضور نمایندگان میراث فرهنگی، اماکن و جامعه صنفی مراکز اقامتی تشکیل و مراکز اقامتی را مورد بازدید قرار می‌دهند.

وی با اشاره به بی‌توجهی صاحبان برخی مراکز اقامتی به این مهم و پذیرش مسافر گفت: به واحدهای اقامتی متخلف تذکرات لازم ارائه شد و مراکز اقامتی ملزم شدند تا ۲۴ ساعت نسبت به تخلیه اتاق‌ها و ترخیص مسافران اقدام کنند.

وی تشریح کرد: با توجه به ابلاغ ضوابط به مراکز اقامتی در صورت مشاهده پذیرش مسافر با واحد متخلف برخورد خواهد شد.

بر اساس آخرین آمار ، تعداد بیماران جان‌باخته از ویروس کرونا در استان اردبیل به هشت نفر و تعداد مبتلایان به این ویروس نیز به ۴۰ نفر افزایش یافته است.

۱۶۴ نفر بیمار مشکوک به کرونا بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که ۱۲ نفر از آنها در بخش ویژه بستری هستند.

مسوولان بهداشت و درمان استان اردبیل با تاکید بر اینکه وضعیت استان در زمینه بیماری کرونا اضطراری است، از شهروندان خواستند تا در منزل باقی مانده و از تردد شهری و بین‌شهری خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha