یک میلیون عدد ماسک و دستکش در مشهد کشف شد

مشهد- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌رضوی گفت: بیش از یک میلیون عدد دستکش و ماسک از خودروی کانتینرداری در مشهد کشف شد.

حمید رضا کریم روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته هنگام تردد در خیابان به این خودرو مشکوک شده و آن را متوقف کردیم.
وی اضافه کرد: خودرو پس از توقف بازرسی و از آن بیش از یک میلیون عدد ماسک و دستکش کشف و ضبط شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌رضوی گفت: این محموله به دانشگاه علوم‌پزشکی تحویل داده شد.
بر اساس اعلام بازرسی اصناف و تعزیرات حکومتی، کشف محموله‌ احتکار شده با سه هزار و ۸۹۷ عدد گالن و بطری و اسپری حاوی مواد ضدعفونی کننده از خانه‌ای در مشهد، کشف ۶ هزار عدد ماسک از یک فروشگاه تجهیزات پزشکی، گران فروشی تجهیزات پزشکی یک واحد صنفی و خودداری از فروش این ملزومات توسط دو واحد صنفی در مشهد از جمله پرونده‌های تشکیل شده تعزیراتی در این زمینه طی چند روز گذشته بوده است.

طبق اعلام دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون هزار و ۲۱۰ بیمار مبتلا به عفونتهای حاد تنفسی در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری شده‌اند که از این تعداد ۴۷۶ نفر بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند و بقیه تحت درمان قرار دارند.

بر اساس آمار وزارت بهداشت و درمان تاکنون  آزمایش ۸۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در  خراسان رضوی مثبت شده است که دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۵۱ نفر بیشترین آمار را در بین دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی این استان دارد.
مقامات بهداشتی و درمانی خراسان رضوی اوج انتشار ویروس کرونا در این استان را از دو روز گذشته می دانند و اعلام کرده اند که مردم این استان در مقطع حساسی قرار دارند از این رو نباید از خانه بیرون بیایند و توصیه های ایمنی را جدی بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha