کشف ۱۰ هزار بسته ژل ضدعفونی کننده در همدان

۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۲۱:۱۲
کد خبر: 83700571
کشف ۱۰ هزار بسته ژل ضدعفونی کننده در همدان
عکس آرشیوی است.

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی موفق به کشف ۱۰ هزار بسته ژل ضدعفونی کننده در این استان شدند.

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز سه شنبه در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای مقابله با احتکار اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده که این روزها به علت شیوع بیماری کرونا مورد تقاضای شهروندان است، مقابله با احتکار این نوع اقلام در دستور کار ماموران در سطح استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا روز گذشته ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی توانستند از انبار منزل فردی در شهرک فرهنگیان۱۰ هزار عدد ژل ضدعفونی کننده را کشف کنند که در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان تاکید کرد:  پلیس استان اجازه نمی دهد عده ای سودجو در این مقطع حساس اقلام بهداشتی مورد نیاز شهروندان را احتکار کنند و با قاطعیت با این گونه افراد برخورد می کند.

کشف ۲۰ هزار لیتر نفت قاچاق در همدان

سردار کامرانی صالح در خبر دیگری گفت : در راستای مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس با تشدید اقدامات کنترلی در مسیرهای مواصلاتی و ایستگاه بازرسی شهید زارعی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک شدند.

وی افزود: کامیون یاد شده توسط ماموران پلیس متوقف و در بازرسی از آن یک عدد تانکر ۲۰ هزار لیتری در قسمت عقب که به صورت ماهرانه ای جاسازی  شده و مملو از فرآورده نفتی بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: در این راستا کامیون به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شد و طبق نظر کارشناسان ارزش تقریبی فرآورده کشف شده ۱۲ میلیون تومان بر آورد شده است.

سردار کامرانی صالح بیان داشت: پرونده متشکله به همراه متهم به تعزیرات حکومتی معرفی و فرآورده نفتی مکشوفه نیز تحویل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان همدان شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha