۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۱۵
کد خبر: 83699717
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نتیجه آزمایش کرونای پاپ منفی اعلام شد

۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۱۵
کد خبر: 83699717
نتیجه آزمایش کرونای پاپ منفی اعلام شد

تهران-ایرنا- منابع ایتالیایی روز سه‌شنبه رسما اعلام کردند که آزمایش کرونا پاپ فرانسیس منفی اعلام شده است.

رسانه های غربی به نقل از منابع داخلی ایتالیا اعلام کردند، گمانه زنی ها در روزهای اخیر در مورد ابتلای پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان به ویروس کرونا در حالی افزایش یافت که وی اخیرا به سرماخوردگی مبتلا شده بود

سرماخوردگی پاپ باعث شده بود وی چندین مراسم و سخنرانی اخیرش را لغو کند.  به همین دلیل و با توجه به افزایش شیوع کرونا در ایتالیا، برخی رسانه ها از احتمال مبتلا شدن وی به این بیماری خبر داده بودند هر چند واتیکان آن را تکذیب کرده بود.

رهبر کاتولیک‌های جهان دو روز پیش با اعلان این مطلب که به علت ابتلا به سرماخوردگی نمی‌تواند در مراسم مذهبی از پیش برنامه‌ریزی شده شرکت کند، به صورت تلویحی گمانه‌زنی‌ها در مورد آلودگی به ویروس کرونا را تکذیب کرده بود.

فرانسیس ۸۳ ساله پیش از این نیز در اوایل هفته در ظاهر از سرماخوردگی رنج می‌برد. وی حین مراسم شب چهارشنبه نیز با گرفتگی صدا، سرفه و پاک کردن آب بینی حضور یافته بود.

تا کنون بیش از دو هزار نفر در ایتالیا به کرونا مبتلا شده اند و 54 نفر نیز جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند.  

ویروس کرونا به سرعت مرزها را یکی پس از دیگر درمی‌نوردد با پشت سر گذاشتن مرزهای وسیع، آسیا، اروپا، آمریکا، آمریکای لاتین و استرالیا، یکی دو روزی است خود را به قاره سیاه رسانده و چند کشور آفریقایی را نیز به تازگی درگیر کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha