۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۵۷
کد خبرنگار: 2784
کد خبر: 83695842
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اکیپ پیشگیری از کرونا در ورودی‌های شهرستان ابهر مستقر می‌شوند

زنجان - ایرنا - معاون فرماندار ابهر گفت: اکیپ پیشگیری از کرونا برای کنترل و پیشگیری از شیوع این ویروس با دریافت تاییدیه و مصوبه از شورای تامین در چهار نقطه ورودی شهرستان ابهر مستقر می شود.

صفی الله کرامتی شامگاه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان ابهر افزود: اطلاعات روزانه شهرستان ابهر در زمینه این بیماری و اقدامات پیشگیرانه توسط فرمانداری به استانداری ارسال می شود.
وی تصریح کرد: مراجعه مأموران اداره های آب، برق و گاز به درب منازل برای ثبت رقم کنتور به مدت یک هفته ممنوع است.
معاون فرماندار ابهر تاکید کرد: خروج مواد اولیه ساخت الکل و مواد ضدعفونی از شهرستان ابهر فقط بعد از دریافت مجوز از شورای تامین شهرستان ابهر امکان پذیراست.
کرامتی اظهارداشت: بازدید مداوم و مستمر از اداره های شهرستان ابهر و بازرسی نحوه ضدعفونی در آنها در دستور کار قرار دارد.
وی بیان کرد: شهرداری ها و دهیاری ها برای تهیه مواد ضدعفونی جهت مصارف عمومی اقدام کنند.
معاون فرماندار ابهر خاطرنشان کرد: یک مرکز ۱۶ ساعته تشخیص تب با عنوان  "کلینیک تب" در روزهای آینده راه اندازی می شود.
وی با اشاره به اینکه توزیع الکل به غیر از داروخانه ها ممنوع است یادآور شد: بازارهای روز و بازار دستفروشان شهرستان ابهر تا اطلاع بعدی بطور کامل تعطیل است.
این مسؤول تاکید کرد: شهرداری ابهر با کمک سایر دستگاه‌ها برای سمپاشی و ضدعفونی کردن سطح شهر به ویژه معابر و خیابان ها با پیشنهاد شبکه بهداشت و درمان برای پیشگیری بهتر از ابتلا به کرونا آمادگی دارد.
به گزارش ایرنا، تاکنون موردی از فرد مبتلا به کرونا در شهرستان ابهر گزارش نشده است و تست ۲ فرد مشکوک به این بیماری پس از ارسال به آزمایشگاه های معین منفی اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha