۱۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۲۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 83695816
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سالن‌های کشتی همدان ضدعفونی شدند

۱۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۲۰
کد خبر: 83695816
سالن‌های کشتی همدان ضدعفونی شدند

همدان- ایرنا- دبیر هیات کشتی همدان گفت: تمامی سالن‌های کشتی این استان در راستای پیشگیری از ویروس کرونا با محلول مورد تایید مسوولان بهداشت ضدعفونی شدند.

قاسم ربیعیان روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این طرح تمامی وسایل، سرویس های بهداشتی و دوش ها، درب های ورودی، دیوارها، تشک های کشتی و سایر بخش ها به طور کامل ضدعفونی و پاکسازی شدند.

وی اضافه کرد: البته این اقدام در ضدعفونی کردن سالن های کشتی ادامه دار است و نظارت لازم نیز از سوی کارشناسان بهداشت انجام می شود.

ربیعیان خاطرنشان کرد: پیشگیری از ابتلا به کرونا">ویروس کرونا عزم همگانی را می طلبد و هیات کشتی استان همدان در این راستا برنامه ریزی لازم را دارد.

دبیر هیات کشتی همدان خاطرنشان کرد: از هیات های کشتی شهرستان ها خواسته شده تا نسبت به دوره های آموزشی در راستای پیشگیری از کرونا">ویروس کرونا نزد مربیان، داوران، کشتی گیران و سایر دست اندرکاران ورزشی اقدام لازم را انجام بدهند.

وی افزود: هم اینک سالن های کشتی سطح استان همدان تعطیل است و نسبت به ضدعفونی کردن تمامی بخش ها اقدام می شود.

ربیعیان یادآور شد: بیش از پنج هزار کشتی گیر و مربی در سطح این استان فعالیت دارند و انتظار داریم با رعایت بهداشت فردی و توجه به هشدارهای آموزشی نسبت به پیشگیری کرونا">ویروس کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

استان همدان دارای بیش از ۵۰ سالن و خانه کشتی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha