۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۰۷
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 83683120
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۲۵شعبه رای‌گیری در حوزه شادگان آماده دریافت آرای مردم

اهواز - ایرنا - فرماندار شادگان گفت:۱۲۵شعبه اخذ رای در شادگان آماده دریافت آرای مردم برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند که از این تعداد ۳۵ صندوق اخذ رای به صورت سیار فعال هستند.

سعید حاجیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:  ۹۷ هزار و  ۸۲۰ نفر در شادگان واجد شرایط رای دادن هستند که ۱۲ درصد این آمار رای اولی به شمار می آیند.

وی بیان کرد: ۲هزار نفر عوامل اجرایی در این حوزه انتخابی شامل عوامل نظارت و بازرسی  دست اندرکار برگزاری انتخابات هستند. 

فرماندار شادگان بیان کرد: در این دوره انتخابات مجلس در شادگان ۲۳ نفر داوطلب انتخاباتی ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۲ نفر تایید صلاحیت شدند  و تا روز گذشته ۲ نفر انصراف دادند .

وی بیان کرد: امسال نیز همانند سال های گذشته شعب اخذ رای رفته رفته به سمت پرشور شدن  پیش می رود و مردم آماده هستند تا رای کاندیدای مورد نظر خود را به صندوق بیندازند.

حاجیان شرایط شعب اخذ رای را تا این لحظه بدون مشکل اعلام و از مردم خواست پیش از شلوغ شدن شعب اخد رای و در ساعات ابتدایی به شعب مراجعه کنند و رای خود را به صندوق بیندازند.

۸۹۱ نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان ثبت نام کرده بودند که ۶۶۳ نفر (۷۷ درصد) در هیات‌های اجرایی و ۳۹۲ نفر در شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند.

خوزستان ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. خوزستان دارای ۱۴ حوزه انتخابیه اصلی، ۱۳ حوزه انتخابیه فرعی و ۴۰ بخشداری مستقل است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، امروز دوم اسفند در سراسر کشور در حال برگزاری است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha