۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۵۱
کد خبر: 83670671
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲۲ بهمن نمادی از استکبارستیزی ملت ایران است

۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۵۱
کد خبر: 83670671
۲۲ بهمن نمادی از استکبارستیزی ملت ایران است

اراک - ایرنا - رییس هیات بازرسی انتخابات استان مرکزی گفت: ۲۲ بهمن نمادی از استکبارستیزی ملت ایران است و حضور معنادار مردم پیام مهمی برای دشمنان نظام و انقلاب دارد.

«سعید فرخی» روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اراک افزود: حماسه ۲۲ بهمن ماه ضمن تداعی کردن خاطرات روزهای آغازین انقلاب، به یک روز دلهره آور و سراسر ضد استکباری برای دشمنان انقلاب مبدل شده است.

وی ادامه داد: اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و مرد و زن به همراه دیگر ارگان ها و نهادها با حضور خود به دشمنان ثابت می کنند که با وجود همه مشکلات و سختی ها از حمایت نظام و انقلاب کوتاه نمی آیند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی بیان کرد: در چهلمین روز سردار شهید سلیمانی با وجود شرایط نامناسب آب و هوایی، مردم یکپارچه حضور داشتند و ندای حمایت از انقلاب سردادند.

وی اضافه کرد: به فضل خدا مردم با همین شور و نشاط در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز مشارکت خواهند کرد.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان مرکزی با اشاره به انتخابات دوم اسفندماه گفت: رعایت قانون در انتخابات فصل الخطاب است و همه موظف به اجرای آن هستند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در اراک از میدان شهدای این شهر آغاز و سرود ۱۳۵۷ نفره دانش آموزان استان و تازه‌ترین سرودهای انقلاب اسلامی توسط هنرمندان کشوری و استانی اجرا شد.

سرود قاسم هنوز زنده است نیز به مناسبت اربعین شهادت سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط «غلامرضا صنعتگر» در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در اراک خوانده شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر اراک از میدان شهدا آغاز  و مردم پس از پیمودن مسیر پل خیبر، خیابان محسنی و ادبجو در مصلی بیت المقدس این شهر تجمع کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۵۹ نقطه استان مرکزی برگزار شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha