۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۴۸
کد خبر: 83670480
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حضور با شکوه مردم ابرکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۴۸
کد خبر: 83670480
حضور با شکوه مردم ابرکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

یزد - ایرنا - قشرهای مختلف مردم ابرکوه همزمان با آغاز چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور حماسی خود در روز « حماسه حضور، عظمت ملت و تکریم سردار دل‌ها »، در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و بار دیگر فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.

قشرهای مختلف مردم اعم از پیر و جوان ، زن و مرد در حالیکه پیشاپیش آنها روحانیان، امام‌ جمعه ، فرماندار  و جمعی از ورزشکاران در حرکت بودند، در حالیکه پرچم سه رنگ ایران، عکس های امام امت ، مقام معظم رهبری و سپهبد شهید قاسم سلیمانی در دست داشتند با شرکت در راهپیمایی، طنین بانگ الله‌اکبر و شعارهای انقلابی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرایییل سردادند.

راهپیمایان نشان دادند با اطاعت از مقام معظم رهبری، رییس جمهوری ، مراجع و چهره های  دینی، وفادار به راه امام خمینی(ره) و شهیدان والامقام هستند و بار دیگر وحدت و انسجام ملی خود را همانند سال ۱۳۵۷ به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی ، ۲۲ بهمن در شهر ابرکوه از میدان امام حسین (ع) آغاز شد و در ورزشگاه شهید پور اکبری با قرائت قطعنامه سراسری و با تکبیر حاضران مورد تایید قرار گرفت  و پایان یافت.

امام ‌جمعه شهر ابرکوه در جمع راهپیمایان با اشاره به تاثیر پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان در ۴۰ سال گذشته گفت: مردم ایران امروز با گذشت چهار دهه با آرمان های شهدای والامقام ، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بار دیگر تجدید پیمان بستند.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب ،یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای والامقام و شهید سلیمانی افزود: ملت همیشه وفادار انقلابی ایران بار دیگر با حضور کم‌ نظیرشان در راهپیمایی این روز حضور یافتند و خط بطلانی بر تمامی نقشه‌های شوم دشمنان و اردوگاه استکبارجهانی که در صدر آنها آمریکا قرار دارد، کشیدند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابرکوه تاکید کرد: ملت انقلابی ایران با حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی محکمی به آمریکا زدند و توطئه های دشمنان را همانند گذشته نقش برآب کردند.

حسینی ادامه داد: این ملت در روز دوم اسفند ماه  ۹۸ هم با حضور سبز خود در پای صندوق های اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور می یابند و بار دیگر وفاداری خود را از ارزش های انقلاب ، آرمان ‌های امام خمینی (ره) ، منویات مقام معظم رهبری و شهدا به نمایش می گذارند.

به گزارش ایرنا ، مردم ادر ۱۴ نقطه شهری و روستایی شهرستان در شهرهای ابرکوه و مهردشت و روستاهای اسفند ، اسدآباد اسفند آباد ، فراغه ، صفی‌آباد ، ده عرب ، رحیم‌آباد ، جلال‌آباد ، خسروآباد و صادق‌آباد در راهپمیایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

در مراسم راهپیمایی امروز به پاس ارج نهادن به مقام شامخ سردار محور مقاومت ، ۲ هزار تصویر شهید سلیمانی که بر روی سرامیک توسط سه کارخانه تولید کاشی و سرامیک ابرکوه حک شده بود ، توزیع شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha