۱۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 83657035
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملوان گناوه در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شرکت می‌کند

گناوه - ایرنا - تیم فوتبال ملوان گناوه از استان بوشهر با خرید امتیاز و انتقال تیم شهید جهان نژادیان آبادان در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر کشور شرکت می‌کند.

این تیم برای آمادگی و حضور قدرتمند از تمام فوتبالیست‌های شهرستان گناوه و استان‌های همجوار برای تست‌گیری از بازیکنان در فراخوانی دعوت کرد که از ابتدای هفته جاری زیرنظر کادر فنی در مجموعه ورزشی شهدای خلیج فارس  درحال ارزیابی و سنجش و تمرین هستند.

رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرگناوه گفت: برای حضور قدرتمند و شایسته در لیگ برتر کشور نیاز به حمایت و توجه مسئولان استان داریم.

علیرضا چهارمحالی افزود: در این شهرستان بازیکنان مستعد زیادی وجود دارد که لیاقت حضور در تیم ملی را دارند و باید از آنان حمایت شوند.

وی بیان کرد: تاکنون بازیکنان زیادی از شهرستان و استان‌های‌های همجوار از حضور در این تیم استقبال و مراحل تست را گذراندند.

چهارمحالی گفت: امیدواریم مسئولان شهرستان از جمله فرماندار، شهردار و شورای اسلامی شهر این تیم را حمایت و پشتیبانی کنند تا بتوانیم در لیگ قدرتمند حضور یافته و سهمیه خود را حفظ کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان گناوه افزود: این تیم برای برپایی اردو نیاز به یک کمپ ویژه دارد که امیدواریم فراهم شود.

وی بیان کرد: زمین ورزشی ساحلی این شهر از لحاظ نور و صوت وضعیت خوبی ندارد که امیدواریم تا قبل از شروع رقابت‌ها در فروردین سال ۹۹ برطرف شود.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع و دو تیم موج و پاس در لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور حضور دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha