۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۲
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85485885
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مشاور فرمانده کل سپاه : راه شهدای خدمت، رستگاری و رفع مشکلات مردم بود

بوشهر- ایرنا- مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:راه شهدای خدمت و دفاع مقدس ، رستگاری، خدمت به اسلام ناب محمدی ،تلاش و کار بی منت برای رفع مشکلات مردم بود.

به گزارش ایرنا ، سردار سرتیپ پاسدار نبی رودکی سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت شهادت رییس جمهور و شهدای خدمت در مصلی جمعه گناوه با تسلیت شهادت رییس جمهور و هیات همراه اظهار داشت: در برهه کنونی وضع کشور، وضعیت خوبی است و خداوند بعد از رهبر کبیر انقلاب نعمت رهبری را به ما عطا کرد که در این واقعه نیز ایشان فرمودند جای نگرانی نیست.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت افزود: انتخابات ریاست جمهوری نیز بر اساس قانون اساسی انجام خواهد شد و مردم با حضور در انتخابات سرنوشت ساز کسی را انتخاب خواهند کرد که خدمتگزاری وی امتحان داده و تجربه شده و در مسیر فرمان امام راحل و مقام معظم رهبری باشد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز اقتدار و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی و اینکه دشمن هیچ گونه طمع حمله به کشورمان را در برنامه‌های خود حتی تصور نمی‌کند، دستاورد هشت سال دفاع بزرگ ملت ایران است.

رودی تصریح کرد: امروز دشمن در محاسبات خود قدرت جبهه مقاومت و حضور مردم در صحنه را در نظر گرفته و به حساب می‌آورد که جرات حمله نظامی به کشور ما را ندارد .

فرمانده لشکر ۱۹ فجر در دوران دفاع مقدس با اشاره به حماسه فتح خرمشهر یادآور شد: در این عملیات رزمندگان اسلام توانستند بار دیگر خرمشهر را از اشغال دشمنان آزاد کنند .

وی ادامه داد: در این عملیات بیش از ۱۹ هزار نیروی بعثی به اسارت رزمندگان اسلام درآمد و پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع از خاک کشور که در اشغال دشمن بود آزاد شد.

فرمانده لشکر ۱۹ فجر در دوران دفاع مقدس با اشاره به پاسخ قاطع ایران اسلامی در عملیات وعده صادق به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: امروز کار صهیونیست‌ها رو به پایان و در اوج نقطه ضعف است و آمریکایی‌ها از آنها ضعیف‌تر شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha