آمادگی هیأت‌های مذهبی قم، تهران و مشهد برای تشییع شهیدان خدمت

بوشهر- ایرنا- رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کشور از آمادگی هیأت‌های مذهبی در شهرهای قم، تهران و مشهد برای تشییع باشکوه پیکر آیت‌الله رئیسی و همراهانش خبر داد.

نوشاد نوشادی روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا در بوشهر با اشاره به برنامه‌های تشییع و خاکسپاری رئیس جمهور و همراهان اظهار کرد: به منظور برگزاری باشکوه این مراسم و برنامه‌ها، هیأت‌های مذهبی در آمادگی کامل هستند.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده، هیأت‌های مذهبی در شهرهای قم، تهران و مشهد برای برگزاری باشکوه مراسم در این شهرها پای کار هستند.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کشور به ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و افزود: رئیس دولت سیزدهم در هر مسؤولیتی که حضور داشته با تمام توان به مردم ایران خدمت کرده است.

نوشادی تاکید کرد: مردم قدردان تلاش‌های آیت‌الله رئیسی و همراهان وی هستند و بی‌شک شاهد حضور گسترده و پرشور مردم در این مراسم و برنامه‌های مرتبط در نقاط مختلف خواهیم بود.

نوشادی با تسلیت درگذشت شهدای راه خدمت ادامه داد: هیأت‌های مذهبی در نقاط مختلف کشور مراسم و برنامه‌های متنوعی را به این مناسبت برگزار می‌کنند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha