دبیر فدراسیون وزنه‌برداری: مدرس چینی مشکلی برای حضور در کلاس آموزشی ندارد

تهران- ایرنا- دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در واکنش به شیوع ویروس کرونا و حضور مدرس چینی در ایران گفت: وی برای آموزش به مربیان وارد کشور شده است و با تدابیر اتخاذ شده از سوی فدراسیون پزشکی، مشکلی برای حضور در کلاس‌ها ندارد.

«محسن بیرانوند» روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص حضور مدرس چینی در ایران برای آموزش به زنان وزنه‌بردار، اظهار داشت: همزمان با برگزاری مسابقات گزینشی المپیک جام فجر نیز کلاس‌های مدرس چینی برای مربیان برگزار می‌شود. در چند ماه گذشته با این مدرس جهانی برای برگزاری کلاس‌ها صحبت شد و اکنون به ایران آمده است.

وی افزود: ما تابع مقررات کشوری هستیم  وقتی به وی اجازه ورود داده‌اند بنابراین او مشکلی برای آموزش به مربیان وزنه‌برداری ندارد و در کلاس‌ها حضور می یابد.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت: با مسوولان هیات وزنه‌برداری گیلان که میزبان مسابقات جام فجر است، صحبت کردیم و تیم پزشکی آمادگی لازم را برای برگزاری این کلاس‌ها دارد. هنوز با این مدرس ملاقاتی نداشتیم اما مربیان نیز خود برای حضور در این کلاس نکات بهداشتی را مراعات می‌کنند. در واقع فدراسیون پزشکی ورزشی سلامتی وی را برای حضور در کلاس‌ها تضمین کرده است.

وی ادامه داد: این مدرس در کنار طراحی تمرین در این کلاس ویژگی‌های آنتی دوپینگ را آموزش می‌دهد.  

کلاس مربیان با این مدرس چینی از ۱۲ تا ۱۶ بهمن همزمان با رقابت‌های گزینشی المپیک در رشت برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha