۱۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۵۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 83654087
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۳۴ بوشهری در آزمون قرآن و عترت شرکت کردند

۱۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۵۳
کد خبر: 83654087
۱۲۳۴ بوشهری در آزمون قرآن و عترت شرکت کردند

بوشهر-ایرنا- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: یک‌هزار و ۲۳۴ بوشهری در آزمون کتبی هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت با یکدیگر به رقابت پرداختند.

فاطمه کرمپور روز جمعه در حاشیه برگزاری این آزمون افزود: هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن و عترت در چهار گروه امتحانی و ۱۶ رشته با حضور ۳۴ موسسه و مرکز قرآنی در بوشهر برگزار شد. 
وی بیان کرد: گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، معارف اهل بیت (ع) و آموزش‌های الکترونیکی هر کدام ۲ رشته و گروه حفظ قرآن کریم ۱۰ رشته را شامل می‌شوند. 

کرمپور اضافه کرد: هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت درسه بخش الکترونیکی، کتبی و شفاهی برنامه‌ریزی شده است که مجری آزمون‌های الکترونیکی و کتبی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آزمون شفاهی نیز بر عهده اداره کل اوقاف و امور خیریه است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: از مجموع یک‌هزار و ۲۳۴ نفر شرکت کننده یکهزار  و ۱۴ نفر زن و ۲۲۰ نفر مرد هستند. 

وی گفت: آزمون کتبی این دوره در رشته‌های حفظ ساعت 8:30 و نوبت دوم نیز ساعت 11 در سایر رشتهها برگزار شد.

کرمپور عنوان کرد: آزمون کتبی در هفت حوزه بوشهر، دلوار، دشتستان، خورموج، جم، گناوه و کنگان برگزار شد که حوزه بوشهر با ۴۴۹ و خورموج با ۵۶ نفر به ترتیب بیشترین و کمترین میزان شرکت کننده را داشتند.
این مقام مسئول یادآور شد: موسسه قرآنی طاها در بوشهر، موسسه قرآنی حنان در دلوار، موسسه قرآنی امام خمینی (ره) در دشتستان، موسسه قرآنی کوثر در خورموج، موسسه قرآنی مصباح الزهرا در جم، موسسه قرآنی نور الهدی در گناوه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان مجری برگزاری این آزمون در هفت حوزه استان بوشهر را برعهده دارند.

کرمپور افزود: افرادی که در آزمون کتبی موفق به کسب امتیاز لازم شوند می‌توانند به اداره اوقاف و امور خیریه مراجعه و از نحوه و چگونگی برگزاری آزمون شفاهی اطلاع یابند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha