۸ بهمن ۱۳۹۸، ۲۲:۲۶
کد خبر: 83652336
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خلیل‌زاده: استقلال عظمت خود را ثابت کرد

۸ بهمن ۱۳۹۸، ۲۲:۲۶
کد خبر: 83652336
خلیل‌زاده: استقلال عظمت خود را ثابت کرد

تهران- ایرنا- رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: استقلال با پیروزی مقابل الریان قطر، بزرگی خود و قدرت فوتبال ایران را دوباره به دیگران ثابت کرد.

«اسماعیل خلیل‌زاده» روز چهارشنبه و پس از پیروزی استقلال مقابل الریان قطر در مرحله نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: برد مقتدرانه استقلال را با وجود تلاش‌هایی که برای محروم کردن هواداران از بودن در کنار تیم محبوبشان صورت گرفت، به همه تبریک می‌گویم.

وی افزود: استقلال امروز با دعای خیر هواداران، تلاش و دانش کادرفنی و غیرت و از خودگذشتگی بازیکنان به رهبری «فرهاد مجیدی» توانست این برد بزرگ را در خارج از خانه کسب کند. 

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: استقلال با این برد عظمت خود و قدرت فوتبال ایران را دوباره به آسیا ثابت کرد و امیدوارم بتوانیم در مرحله گروهی نیز عملکرد خوبی داشته باشیم. معتقدم با حضور کادرفنی و تلاش و غیرت بازیکنان، استقلال می‌تواند در جمع ۴ تیم برتر حضور داشته باشد.

سرپرست مدیرعاملی استقلال در پایان گفت: هواداران استقلال نگران صعود تیم محبوب خود بودند اما ما به این تیم ایمان داشتیم و خوشحالم که در نهایت این صعود رقم خورد و به همین دلیل من به نمایندگی از باشگاه استقلال پاداش ۱۰۰۰ دلاری برای تیم در نظر گرفتم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha