۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 83648339
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵ درصد اشتغال کمیته امداد قزوین محقق شده است

۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۴۱
کد خبر: 83648339
۲۵ درصد اشتغال کمیته امداد قزوین محقق شده است

قزوین - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان قزوین گفت: ۲۵ درصد اشتغال یعنی معادل پنج هزار فرصت اشتغالزایی از سوی این نهاد حمایتی در سطح استان محقق شده است.

مجید مومنی روز یکشنبه در نخستین همایش خیرین کارآفرین که با حضور حجت‌الله عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در پارک علم و فناوری استان قزوین برگزار شد، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ هزار و ۲۰۰ خانوار با دارا بودن ظرفیت اشتغالزایی،  شناسایی شده که برای ۲۵۰۰ نفر آنان فرصت اشتغال نیز ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ فقره پرونده هم اکنون در بانک‌های عامل استان آماده پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار به متقاضیان است، اظهار داشت: از سال گذشته با پرداخت چنین تسهیلاتی ۱۶ هزار و ۱۶۴ طرح اقتصادی فعال در استان ایجاد شده است.

مومنی تصریح کرد: برای کارآفرینانی که از هر مددجو در واحد تولیدی خود به کارگیری کنند، تسهیلات تشویقی تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و همچنین تخفیف در پرداخت‌های تامین اجتماعی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین هدف کمیته امداد، خودکفایی و کاهش وابستگی مددجو به دریافت مستمری است که در همین راستا اقدامات اشتغالزایی و معیشتی انجام می‌شود.

در حاشیه این مراسم نخستین مرکز نیکوکاری دانش بنیان در پارک و علم و فناوری قزوین افتتاح شد.

۲۱ هزار و ۳۵۳ خانوار، معادل ۳۴ هزار و ۶۱۳ نفر تخت پوشش کمیته امداد قزوین هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha