۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۹:۱۴
کد خبر: 83647783
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایران به عنوان ششمی هندبال آسیا رسید

۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۹:۱۴
کد خبر: 83647783
ایران به عنوان ششمی هندبال آسیا رسید

تهران – ایرنا – تیم ملی هندبال ایران که برای کسب عنوان پنجمی امروز در کویت به مصاف تیم امارات رفته بود، با پذیرفتن شکست از این تیم به عنوان ششمی مسابقات قهرمانی آسیا بسنده کرد.

 تیم ملی هندبال ایران امروز (شنبه پنجم بهمن ماه)  در آخرین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا که به میزبانی کشور کویت برگزار شد، از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه مقابل هندبالیست های امارات به میدان رفت و در نهایت بازی را با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ واگذار کرد.

تیم هندبال ایران در مرحله مقدماتی این رقابت ها به ترتیب با یک پیروزی و یک شکست برابر تیم های نیوزلند و بحرین راهی مرحله دوم شده بود.

مرحله دوم نماینده کشورمان در برابر تیم قطر شکست را پذیرفت، مقابل تیم کویت پیروزی را به نام خود ثبت کرد و در آخرین دیدار مرحله دوم مقابل  تیم هندبال کره جنوبی به دلیل تفاضل گل کمتر به مرحله نیمه نهایی راه نیافت تا برای کسب عنوان پنجمی رو در روی تیم امارات قرار گیرد.

هدایت تیم ملی ایران در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا به عهده علیرضا حبیبی بود و سلامان بربط، مجتبی کرمیان، میلاد مسائلی، یونس آثاری، پویا نوروزی‌نژاد، محمدرضا اورعی، علی مهدی‌زاده، علی رحیمی کازرونی، الله‌کرم استکی، سجاد استکی، افشین صادقی، مهران حسینی، مجتبی حیدرپور، محمد امین فرهادی، سید علیرضا موسوی، محسن باباصفری، سعید حیدری‌راد و شاهو نصرتی اعضا تیم ملی ایران در این دوره از رقابت های قهرمانی آسیا هستند.

نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان از ۲۶ دی تا ۷ بهمن ماه به میزبانی کویت برگزار می شود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha