۳۰ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۳۶
کد خبر: 83641402
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عرضه بیش از ۹۲ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه استانی خوزستان

تهران- ایرنا- موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران چهارصد و هفتمین نمایشگاه کتاب استانی را در شهر اهواز استان خوزستان با حضور ناشران داخلی و ناشران الکترونیک و ارائه بیش از ۹۲ هزار عنوان کتاب برگزار می‌کند.

به گزارش روز دوشنبه، روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان با ارائه ۹۲ هزار و ۹۷۴ عنوان کتاب در محل دائم نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان در ۳ سالن و با حضور ۴۰۹ ناشر داخلی و عرب و ناشران الکترونیک برگزار می‌شود. بانک عامل مستقر در نمایشگاه مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان بن کارت یارانه‌ای الکترونیکی در نظر گرفته‌شده برای این نمایشگاه را با ارائه کارت ملی بین بازدیدکنندگان توزیع خواهد کرد.

در مدت برگزاری این رویداد فرهنگی، برنامه‌های جنبی مختلفی در نظر گرفته‌شده است که می‌توان به برگزاری نشست‌های تخصصی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی، نمایش تابلوهایی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب، رونمایی از تازه‌های نشر استان، ایستگاه نقاشی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان، نشست‌های تخصصی در حوزه سبک زندگی و آسیب‌های اجتماعی و شب‌شعر  اشاره کرد. چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان با شعار کتاب یعنی زندگی از ۳۰ دی تا ۵ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۲ در کیانپارس محل دائم نمایشگاه بین المللی اهواز برپا می‌شود.

استان‌های هرمزگان، یزد، زاهدان و قزوین در ماه های دی و بهمن در قالب نمایشگاه‌های استانی از ناشران سراسر کشور میزبانی می‌کنند.  نمایشگاه‌های کتاب هرمزگان (بندرعباس) از ۱۲تا ۱۸ بهمن، یزد (یزد) ۲۳ تا ۲۹ بهمن، سیستان و بلوچستان (زاهدان) ۴ تا ۹ اسفند و قزوین (قزوین)۳ تا ۹ اسفند برگزار می‌شوند. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha