فرمانده سپاه عاشورا: افتخار شهید سلیمانی سربازی ولایت بود

تبریز-ایرنا- فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به افتخارآفرینی‌های بی‌نظیر سپهبد شهید قاسم سلیمانی در عرصه‌های مختلف نظامی، گفت: بزرگترین افتخار این سردار دل‌ها، سربازی ولایت بود.

سردار عابدین خرم روز یکشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه کلانشهر تبریز، شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را عاملی مهم و موثر برای تقویت جبهه مقاومت عنوان و اضافه کرد: خون پاک شهید سلیمانی، خیزش بلندی علیه استکبار و آمریکای خون‌خوار ایجاد کرد.

وی اظهار داشت: شخصیت های بی مانندی همچون شهید سلیمانی‌ها قبل از آنکه به نشان‌ها و موفقیت‌های نظامی خود فخر کنند، خود را سرباز ولایت می‌دانند و حاج قاسم از بسیج جوشید و به سردار دل‌ها تبدیل شد.

خرم افزود: رستاخیز تاریخی انتقام از خون پاک شهید سلیمانی در میان جوانان غیور و آزادمرد در اقصی نقاط جهان موج می‌زند و بدون تردید شهادت وی نقطه عطفی برای مستضعفین جهان شد و تحول شگرفی در عالم اسلام ایجاد کرد.

وی با تاکید بر اینکه شادمانی مقطعی آمریکا و اسرائیل به غمی دائمی برای آنها منجر خواهد شد، یادآوری کرد: خون پاک حاج قاسم به فضل الهی، ریشه‌ آمریکا و اسرائیل را خواهد خشکاند و  ترس، رعب، وحشت و استیصال استکبار پس از شهادت ایشان در طول تاریخ بی‌سابقه است و این وحشت در اردوگاه استکبار تا اضمحلال کامل ادامه خواهد یافت.

خرم با بیان اینکه بزرگترین استراتژی دشمن ایجاد شک و تردید است، گفت: در مقابل این راهبرد باید ثبات قدم و قاطعیت داشته باشیم و تا صف آخر دشمن متمرکز شویم تا اینکه به فضل الهی اضمحلال دشمن محقق شود.

وی تفکر و ایده اسلام ناب محمدی (ص) را هویت بسیج دانست و اظهار داشت: امام راحل این تفکر و تشکل را از خانه‌های مستضعفین جهان و کوچه پس کوچه‌های مسلمین شکل داد و به ارتش مقتدر مردمی تبدیل کرد و باید توجه داشت این ارتش منبعث از دل‌های آگاه و انسان‌های پاک بوده و با قدرت در حال گسترش است.

در این مراسم سرهنگ عبدالله شادی که ریاست بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی و  معاونت هماهنگ کننده‌ لشکر عملیاتی عاشورا را بر عهده داشت، به عنوان فرمانده سپاه شهر تبریز معرفی شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha