۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۳۴
کد خبرنگار: 1829
کد خبر: 83618941
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ما همه قاسم سلیمانی هستیم

کرمان - ایرنا - اسطوره ای آسمانی از دیار کریمان که بلندای مردانگی و غیرتش بر جهان بانگ زده و امروز خبر شهادتش در صدر مهمترین اخبار ایران و جهان قرار دارد و دل های بی شماری در سوگ از دست دادنش داغدار است، در حالی روحش در آسمانها ماوا گرفته که مردم کرمان و ایران همه فریاد برآورده اند که "ما همه قاسم سلیمانی هستیم".

مردم عزادار در سوگ سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز به گونه های مختلفی در عزای از دست دادن این سرباز فداکار گداختند و تعداد زیادی نیز خودروهای خود را مزین به این جمله کرده اند که "ما همه قاسم سلیمانی هستیم".

تردد خودروهای مزین به جمله " ما همه قاسم سلیمانی هستیم " در کرمان، نشان دهنده ارادتی است که مردم به شهید سردار سپهد قاسم سلیمانی دارند و بی شک این ارادت تا همیشه باقی خواهد ماند.

امروز مردم کرمان، همشهریان سردار سلیمانی، در سوگ او سنگ تمام گذاشته اند و با حضور گسترده در آئین های عزای این شهید گرانقدر بر همت جانانه اش برای دفاع از کشور و ولایت احسنت گفتند.

قاسم سلیمانی، آن شهید زنده در تعبیر رهبری، امروز نیز از فراز آسمان شاهد است که مردم ایران، جهان اسلام و تمامی آزادی خواهان جهان به او اقتدا کرده اند و راهش را ادامه خواهند داد .

آری امروز مردم جلوه های بسیاری را آفریدند و نشان دادند که تاکید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان مبنی بر اینکه از خون حاج قاسم هزاران حاج قاسم برخواهد خواست، محقق می شود و آنگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند: خط جهاد و مقاومت با انگیزه مضاعف ادامه خواهد یافت،‌همه دلبستگان مقاومت خونخواه شهید سلیمانی هستند و ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ تر خواهد کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Sky IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    2 0
    من عاشق سردار بودم دو روز خوابو خوراک ندارم ایشون شجاعترین مرد تاریخ ما بود اسمشون و یادشون همیشه در قلب و یاد ما جوونا باقی خواهد موند،ما جوونا عاشق واقعی ایشون هستیم ب دور از جانبداریهای سیاسی و دینی ایشون نمونه ایثار و گذشت بودن ای کاش میتونستیم تک تک کسایی ک باعث شدن داغ سردار تا ابد روی دلمون بمونه رو ب خاک بکشونیم خدا لعنت کنه کسایو ک سرادرمونو از ما گرفت کجایی سردار ک دلتنگتیم😢😢
  • مشیدی IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    1 2
    تسلیت به همه مردم دنیا امروز روز عزای همه آزادیخواهان و حق‌طلبان جهان است . حاج قاسم سلیمانی مردی حق‌طلب در برابر گروه تروریستی شناخته‌شده ظالم و انسان کش داعش بود. حاج قاسم قهرمانی جهانی بود.او بزرگ‌ترین الگوی مبارزه با تروریسم و حامیانش بود که خود قربانی تروریسم آمریکایی شد .او نماد ایستادگی در برابر ظلم، کشتار، خشونت و بی‌عدالتی بود. من یک جوان ایرانی هستم از روزی که به دنیا آمده‌ام، آمریکا با بهانه دروغ مبارزه با تروریسم، ایجاد صلح جهانی و هدیه دموکراسی به مردم منطقه بر سر مردم بی‌گناه آتش ریخته است. همه می‌دانند که آمریکا داعش را تربیت و تجهیز کرده است و بزرگترین حامی رژیم کودک کش و وحشی اسرائیل است. دولت جنگ‌افروز آمریکا با فروش سلاح برای کشتار انسان‌های بی‌گناه بودجه‌اش را تأمین می‌کند و به نام صلح و آزادی اما درواقع به طمع نفت و چپاول ثروت مردم خاورمیانه حمله می‌کند. آيا تنها راه تأمین رفاه و زندگی پرزرق‌وبرق برای مردم امریکا، کشتار و آزار مردم دیگر کشورهاست؟ ترامپ روز مرگ تو نیز می‌رسد همه روزی خواهند مرد. اما مرگ قهرمانی چون حاج قاسم که محبوب مردمش بود کجا ؟
  • مشیدی IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    4 0
    و مرگ قاتل منفوری چون تو کجا ؟! شخصیت حاج قاسم مانند شیشه عطر بود؛ دشمنی که شیشه عطر را شکست نمی‌دانست که اگر شیشه عطر را بشکنی عطر خوش آن بلند می‌شود و همه جهان را پر می‌کند... عشق و اشک ایرانیان و همه حق‌طلبان جهان بدرقه راه بهشت حاج قاسم است اما دستاورد زندگی تو_ ترامپ_ نفرت و نفرین مظلومان جهان است. خون حاج قاسم دامن‌گیر حکومت شیطانی داعش ساز و حامی تروریست آمریکا خواهد شد. انتقام نزدیک است... همه ما حاج قاسم سلیمانی هستیم.