۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۲۸
کد خبر: 83618233
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادواره شهدای فصل زمستان ابرکوه برگزار شد

۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۲۸
کد خبر: 83618233
یادواره شهدای فصل زمستان ابرکوه برگزار شد

یزد - ایرنا - یادواره شهدای فصل زمستان ابرکوه، پنجشنبه شب با حضور قشرهای مختلف مردم و خانواده شهدا در این شهرستان برگزار شد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در این مراسم گفت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس از دین ، انقلاب و میهن اسلامی تحت فرمان ولایت دفاع کردند.

مهدی چمران با اشاره به اینکه در دوران هشت دفاع مقدس، استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا ، صدام را حمایت کردند افزود: ملت ایران با توکل به خداوند متعال و ائمه اطهار (ع) با آمریکا و استکبار جهانی مبارزه کردند و پیروز شدند.

این یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به تلاش و خدمات امام خمینی (ره) از ۱۵ خرداد ۴۲ تا پیروزی انقلاب اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس در تامین تجهیزات اولیه نظامی با مشکل روبرو بودیم اما با اتکا به خدای متعال ، ملت ایران در برابر دشمن ایستاد و پیروز شد.

وی تصریح کرد: با نداشتن امکانات نظامی در دوران هشت سال دفاع مقدس، ۲۰ هزار اسیر از دشمن گرفتیم و ملت ایران با اقتدار در برابر دشمن تا دندان مسلح، شجاعانه ایستادگی کرد و امروز این اقتدار به برکت خون پاک شهدا است.

در آیین یادواره شهدای فصل زمستان شهرستان ابرکوه که در مصلی شهدای محراب این شهر برگزارشد ، امامان جمعه ابرکوه ، مهردشت ، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ابرکوه و جمعی از خانوادهای معظم شهیدان ، ایثارگران ، طبقات مختلف مردم و مسوولان حضور داشتند.

ابرکوه ۲۷۵ شهید، ۵۷۰ جانباز و ۳۳ آزاده تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha