پیام زنان ایرانی جنبش‌های عفیفانه را در دنیا رقم زده‌است

بوشهر- ایرنا- رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: پیام مقاومت و دفاع زنان مسلمان ایران به دنیا مخابره شده‌است و به تاسی از آن جنبش‌های عفیفانه در دنیا در حال رقم خوردن است.

مینو اصلانی روز چهارشنبه در نخستین یادواره ۲۲ زن شهید و زنان ایثارگر استان بوشهر افزود: مسیر زنان مسلمان ایران بحق است و  این وضعیت رسالت ما را برای حفظ و توسعه سنگین‌تر می‌کند.

وی اضافه کرد: پیام این اجلاسیه‌ها این است که بتوانیم رشادت‌های زنان ایرانی را به دنیا اعلام و گفتمان مقاومت با محوریت زنان مسلمان ایران را جایگزین انواع گفتمان‌هایی کنیم که تاریخ مصرف آنها در جهان به اتمام رسیده‌است.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور ادامه داد: عفاف و حجاب نیاز امروز جهان است که در ایران قانونی در این زمینه شکل گرفته و نیاز است که بیشتر به این قانون مترقی توجه کنیم.

اصلانی بیان کرد: نیاز است که برای اجرایی شدن قانون عفاف و حجاب که نیاز روز دنیاست بیشتر توجه کنیم که این نوع نگاه عین توجه به مسیر ولایت و گفتمان بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی گفت: درگام دوم انقلاب ما تنها مال خودمان نیستیم و دنیا به ما نیاز دارد که باید هنرمندانه در این مسیر گام برداریم.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور اضافه کرد: ضمن بالیدن به تاریخ این سرزمین باید در گام دوم انقلاب نسبت به معرفی هنرمندانه ایثار زنان مسلمان بکوشیم.

اصلانی تاکید کرد: براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب امروز در پیچ تاریخی قرار داریم که دنیا باید گفتمان خود را انتخاب کند که این گفتمان، گفتمان انقلاب اسلامی خواهد بود. 

وی بیان کرد: در گام نخست انقلاب کارهایی مهم برای زنان و خانواده انجام شد و قوانین مهم و بی نظیر به تصویب رسید که ضمن اجرای آنها در کشور باید به دنیا هدیه شود.

اصلانی گفت: فداکاری حضرت زینب (س) درس بزرگی برای امروز بانوان ایرانی است که با تاسی از آن به دفاع از انقلاب و ارزش‌های والای آن بپردازند.

این اجلاسیه یکی از برنامه‌های ‌دومین کنگره سرداران و ۲ هزار و ۱۲۱ شهید استان بوشهر است.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha