نمایشگاه حراست و امنیت در صنعت نفت و گاز در عسلویه گشایش یافت

بوشهر-ایرنا- نمایشگاه تخصصی حراست، امنیت و فناوری اطلاعات در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی روز دوشنبه در عسلویه استان بوشهر گشایش یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر در این آیین گفت: این نمایشگاه با حضور ٥٢ شرکت فناور  و ٢٠ شرکت دانش بنیان از سراسر کشور از ۹ تا ۱۲ دی ماه جاری برپاست.

سعید زرین‌فر افزود: در این نمایشگاه زمینه لازم برای برقراری ارتباط میان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات فناورانه و بهره برداران فراهم شده است. 

وی یادآورشد: نمایشگاه تخصصی حراست، امنیت و فناوری اطلاعات در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با حمایت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت نوآوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، فرمانداری عسلویه در مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین‌المللی پارس، پارک علم و فناوری خلیج فارس، ستاد توسعه فناوری‌های حوزه دیجیتال و هوشمندسازی و اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان بوشهر برگزار شده است. 

زرین‌فر ادامه داد: تقویت و به روز رسانی سیستم‌های حراست و امنیت صنعت نفت و گاز بر پایه فناوری‌های دانش بنیان، ارتقای سطح علمی و تلاش برای بومی‌سازی و تجهیزات و فناوری هاپ، حمایت از نوآوری‌ها و توسعه فرهنگ خود ایمنی از هدف‌های برگزاری این نمایشگاه است.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه تفاهم نامه ایجاد مرکز آموزش هوا - فضای صنعت نفت میان شرکت مهارت گستر لیان مستقر در پارک علم و فناوری خلیج فارس و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منعقد شد.

در این آیین همچنین جدیدترین هواپیمای فوق سبک وارداتی کشور به منظور پایش‌های هوایی در مناطق صنعتی بهره‌برداری شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha